עבודה בחברת Call יכול
עובדי Call יכול מגיעים מרקעים שונים. טווח הגילאים של עובדי החברה נע בין 18 ל 65. ההרכב הדתי והגיאוגרפי מגוון ועשיר – עובדי החברה מייצגים דתות שונות ומגיעים מכל קצוות הארץ.
המשותף לכל עובדי החברה הוא הפגנת יכולות גבוהות של ביטוי בע"פ ובכתב, מסירות ומוטיבציה להעניק שירות נעים ויעיל, מחויבות ולויאליות – הן לכל יכול והן לחברה עבורה הם מספקים שירות.
קשת המוגבלויות של עובדי החברה גם היא רחבה וכוללת מוגבלויות חושיות, פיזיות ונפשיות.
נציגי השירות של החברה עוברים תהליך גיוס ומיון מותאם לתפקיד אליו הם מיועדים. במהלך שלבי המיון וההדרכה מתבצע תהליך של התאמת סביבת העבודה לצרכיו האישיים של הנציג/ה. לדוגמא, נציג כבד ראייה ייעזר במסכים גדולים, תוכנות עזר לכבדי ראייה ותאורה מותאמת, נציגה כבדת שמיעה תיעזר באוזניות מיוחדות, מגבר ייעודי וכך הלאה.
עובדי Call יכול מתמידים ולאורך זמן בעבודתם. אחוז התחלופה של נציגי השירות והמכירה בחברה נמוך מאד. נתון זה בולט לטובה ביחס לתחום של מוקדים טלפונים – תחום בו קשה במיוחד לשמר עובדים.
בזכות הותק, המחויבות והמוטיבציה מגיעים נציגי השירות והמכירה של החברה להישגים מצוייינים ועומדים ביעדים השונים המוצבים להם.
עובדי החברה, אשר נמצאים מתאימים, עוברים מסלולי פיתוח והכשרה ומתקדמים לתפקידי ניהול שונים בחברה.
דרוש/ה רכז/ת גיוס לחברת Call יכול
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל אחריות על תהליך הגיוס על כל שלביו (אבחון והגדרת פרופיל התפקיד, בניית תהליך המיון המתאים, ביצוע ראיונות טלפונים ופרונטליים וליווי המועמד עד הקליטה בארגון), עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.
הכישורים הדרושים:
ניסיון בגיוס/עבודה עם אנשים בעלי מגבלה – יתרון.
תואר ראשון – חובה.
יכולות בינאישיות טובות מאוד.
יכולת עבודה עצמאית.
מיומנויות מחשב טובות.
זמינות לתחילת עבודה מיידית או בזמן הקרוב.
מיומנויות מחשב טובות ושליטה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ואאוטלוק.
היקף משרה: עבודה במשרה מלאה ימים א' – ה' 09:00-18:00
מקום העבודה בא.ת. מערבי, ראשל"צ, ליד קניון הזהב.
קו"ח למשלוח: efrat@callyachol.co.il
או שלח לפקס: 03-7604488 ולציין "רכז/ת גיוס".