דרושים דרושות במשאבי אנוש – חברת AbbVie

דרושים דרושות במשאבי אנוש – חברת AbbVie

שיתוף
חדשנות

חדשנות בארגונים

חברת AbbVie היא חברה ביו-פרמצבטית ממוקדת מחקר. החברה לוקחת על עצמה את האתגרים הבריאותיים הקשים ביותר. בהצהרת החזון של החברה היא מדגישה כי מטרתה היא יותר מאשר רק טיפול במחלות. החברה שואפת להשפיע לחיוב, באופן משמעותי על חייהם של אנשים.

חברת AbbVie  מעסיקה בכל העולם כ-29 אלף מדענים, חוקרים, אנשי תקשורת, מומחים בייצור ומומחי פיקוח.

החברה נוקטת בגישות חדשות לטיפול בבעיות הבריאות של היום – החל במחלות מסכנות חיים ועד מחלות כרוניות.


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לאתר AbbVie בקישור זה!


 

לחברת AbbVie ישראל דרוש\ה HR Specialist – Total Rewards Specialist

תיאור המשרה:

  • אחריות על ביצוע שירותי שכר והטבות לעובדי החברה בישראל.
  • יישום המדיניות הגלובלית של Abbvie בתחום התגמול הכולל.
  • זיהוי ופתרון בעיות שכר והובלת תהליכי שיפור.
  • קידום ופיתוח קשרים אפקטיביים עם צוותי שכר פנימיים, ספקים, וצוות המשכורות הגלובלי.

תחומי אחריות הליבה של התפקיד:

  • איסוף תשומות שכר אחריות על ביצוע שכר חודשי.
  • לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ספק הפקת השכר על מנת להבטיח את איכות תלושי השכר.
  • לפעול כחבר בצוות השכר העולמי.
  • לשמש איש\אשת קשר בנושאי דיני עבודה; מחקר והתעדכנות שוטפת בכל הנוגע לדרישות חוקי התעסוקה והשינויים שחלים בהם על מנת להבטיח שהחברה פועלת באופן הולם.
  • ליזום הצעות עבודה למועמדים חיצוניים ומבצעים פנימיים.
  • אחריות על סיום העסקה, סגירת תשלום, טפסי עזיבה.
  • לשמש נקודת מוקד בנושא שכר העובדים וההטבות, וסך כל ה-Rewards.
  • ניהול תוכניות ההון; תמיכה בעובד, עבודה הדוקה עם ספקים מקומיים וצוותים פנימיים.
  • עדכון שוטף של שינויים ארגוניים ושמירה על דיוק בנתוני מערכת ה-HR – Workday.
  • הענקת תמיכה למנהלים ועובדים עם שאילתות קשורות.
  • הפקת דו"חות מהמערכת.
  • איסוף נתונים עבור סקרי שכר, ניתוח התפוקות העולות מהסקר והמלצות.
  • תמיכה בסוף שנה – נהלים ופעילויות: הערכת ביצועים ואחריות בונוסים שנתיים.
  • ניהול מענק המכירות התקופתי.
  • טיפול במסמכי חופשות לידה וכל הקשור לעבודה מול הרשויות.
  • טיפול בתוכנית חברתית, ספקים (הקשורים לתוכניות אלה), ותמיכה בעובדים בכל בעיה.
  • תמיכה בפעילויות התכנון של כוח העבודה.
  • עבודה הדוקה עם מחלקת הכספים.
  • ניהול זמן נוכחות וניהול יומיומי.
  • טיפול בכל הקשור לסביבה, בריאות, בטיחות (EHS) – איסוף דוחות חודשיים \ רבעוניים לביקורות מקומיות וגלובליות.
  • קביעת הדרכות תקופתיות.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של מינימום שלוש שנים בתפקיד דומה.
  • ניסיון בסביבה ארגונית.
  • ידע בחשבונות ושכר: יתרון.
  • תואר ראשון: חובה.
  • ידע מעמיק בדיני עבודה ותקנות, בהכנת שכר, ובמערכות מיקרוסופט אופיס.
  • ידע ב- Workday and Synerion: יתרון.
  • ידיעת אנגלית: בעל פה ובכתב.
  • ניהול פרויקטים מרובים בו זמנית.
  • דיוק גבוה, יושרה, הקפדה בפרטים ומכוונות לפרטים.
  • גישה שירותית למנהלים ולעובדים.
  • ניהול איכותי של זמן ומהירות בתהליכי Comp & Ben.
  • חשיבה אנליטית ויכולת ניהול פרויקטים.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה