דרושים במשאבי אנוש – תאגיד כאן

דרושים במשאבי אנוש – תאגיד כאן

שיתוף
לוגו - כאן תאגיד השידור

תאגיד השידור הישראלי 'כאן' הוקם בשנת 2015 בעקבות חקיקה שהתקבלה בשנת 2014. התאגיד נבנה כדי להיות אפקטיבי ורלוונטי גם בשנת 2025 ומעבר לכך.

המציאות התקשורתית משתנה כל הזמן: תוכן בכלל וחדשות בפרט, נצרכים כיום בעיקר באמצעות האינטרנט, ובראש ובראשונה באמצעות הטלפון הנייד.

המגמה ההולכת ותופסת תאוצה היא שרוב הציבור צורך תוכן דרך מתווכים דוגמת רשתות חברתיות, גוגל, יוטיוב, ודואר אלקטרוני. שירותי ה-vod, אתרי הורדות ותוכנות וכו הפכו פופולריים מאי פעם. כל אלה הם חלק מהשינויים שחלו בשנים האחרונות וניתן להניח ששינויים רבים נוספים צפויים בפתח.

תאגיד השידור הישראלי נמצא בהליכי הקמה. התאגיד מציין באתר כי מודעות הדרושים המפורסמות באתר הן בהתאמה לצורכי תאגיד כאן בעת פרסומן. עוד מציין התאגיד, כי ל'כאן' נשמרת הזכות, בכל עת, לשנות את הגדרות התפקיד, את הכפיפות הניהולית, את תנאי הסף, את שמות המשרות, וכל נתון אחר הנדרש לצורך התאמת המשרה למצב התקדמות הקמת כאן, והכל בהתאם לסמכויות השמורות לכאן על פי חוק.

כמו כן מצויין בעמוד המשרות של התאגיד, כי במקרים בהם נערך שינוי בעיצומו של הליך מיון למשרה מסוימת, תינתן הודעה אישית מתאימה למועמדים הרלוונטיים אודות השינוי. שינוי בתנאי הסף למשרה יפורסמו באתר האינטרנט.

 


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לאתר 'כאן' בקישור זה!


לכאן – תאגיד השידור הישראלי דרוש\ה סמנכ"לית משאבי אנוש

תיאור המשרה:

נושא\ת משרה זו יהיה\תהיה מופקד\ת על מכלול הפעילות המתבצעת הנושאים שהאחריות תפקיד זה, לרבות:

  • ניהול מערך כוח האדם.
  • תכנון וארגון תקני כוח אדם.
  • הובלת מכרזי כוח אדם.
  • מיון וגיוס עובדים.
  • ניתוח ושיפור תהליכי עבודה גיבוש נהלי עבודה.
  • בדיקות ובקרות ארגוניות וניהוליות.
  • פיתוח עובדים והדרכות עובדים.
  • הערכות עובדים.
  • אחריות על נושאי משמעת.
  • אחריות על נושאי רווחה.
  • אחריות על נושא נוכחות וכיו"ב.
  • ריכוז תהליכי קביעת מדיניות התאגיד בתחום משאבי אנוש – בהנחיית מועצת התאגיד – וקבלת החלטות ניהוליות בתחום.
  • ייעוץ למנכ"ל ולהנהלת התאגיד בנושאים השייכים לתחום אחריות התפקיד מול מועצת התאגיד, וכן מול גופים ומוסדות ממשלתיים, גופים ציבוריים וגופים אחרים.
  • ניהולה של חטיבת משאבי האנוש.
  • אחריות על הכנת תוכנית עבודה שנתית בנושאים שבתחום אחריות התפקיד – בכפוף לאישור מועצת התאגיד – ועל הוצאתה לפועל.
  • אחריות על תכנון תקציבי של הנושאים שבאחריות התפקיד וניהולו.
  • אחריות על הקשר עם נציגות העובדים בתאגיד.
  • אחריות על ניהול המשא והמתן הקיבוצי – בהתוויית מועצת התאגיד – ועל התמודדות עם סכסוכי עבודה.
  • אחריות על ביצוע פעולות נוספות בתחום משאבי אנוש בהתאם לצורך ולהוראות המנהל הכללי.

תוקף: את הבקשות יש להגיש עד ליום 10.08.2018.

תנאי סף חיוניים לקבלה לתפקיד:

  • תואר ראשון ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או על ידי האגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
  • עשר שנות ניסיון בתחום משאבי אנוש, מהן לפחות ארבע שנות ניסיון בתפקיד סמנכ"לי\ת או בתפקיד מקביל לו בכפיפות ישירה למנכ"ל, בארגון המונה לפחות 200 עובדים.
  • ניסיון בניהול ישיר של לפחות חמישה עובדים.
  • ניסיון בעבודת משאבי אנוש מול ועדי עובדים \ ארגונים יציגים.

תנאים נוספים המהווים יתרון:

  • תואר שני.
  • ניסיון בעבודה בתחום המנהל.
  • ניסיון בניהול משא ומתן קיבוצי.
  • ניסיון בעבודה מול הממונה על השכר במשרד האוצר.

מקום העבודה: ירושלים, תל אביב , מודיעין – בהתאם לצורכי העבודה.

אופן הגשת המועמדות:

יש למלא את הפרטים האישיים (שם ומספר תעודת זהות) ולשלוח לכתובת דואר אלקטרוני: cv@kan.org.il – נא לא לשלוח דרך האתר, אלא דרך האימייל בלבד – בצירוף המסמכים הבאים:

  • קורות חיים
  • אישור זכאות לתארים אקדמיים.
  • אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים.
  • מכתבי המלצה או פרטי ממליצים – אם ישנם.
  • מילוי שאלון למועמד לתפקיד בתאגיד השידור הישראלי כפי שמופיע  באתר התאגיד בלשונית "דרושים כאן".
  • יש לציין בכותרת האימייל שם מלא ואת מספר המשרה (4020).

על המועמד לוודא כי כל המסמכים הנדרשים מצורפים וכי כל הפרטים מלאים.

 

  • ועדת האיתור רשאית לזמן לראיון רק חלק מהמועמדים וכן לפנות ביוזמתה בכל עת לפי שיקול דעתה לכל אדם אשר לדעתה מתאים לתפקיד.
    • סדרי עבודת ועדת האיתור המלאים, מפורטים בנוהל הזמין לצפייה באתר האינטרנט של התאגיד בכתובת www.kan.org.il תחת לשונית "דרושים".

הנחיות לאיתור ובחירת נושאי משרה: מינוי המשרות יעשה בהתאם לחוק השידור הציבורי הישראלי, התשע"ד-2014, באישור מועצת התאגיד.

המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

 

 

 

 

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה