דרושים במשאבי אנוש – משרד הבריאות

דרושים במשאבי אנוש – משרד הבריאות

שיתוף
משרד הבריאות - לוגו

משרד הבריאות נושא באחריות הממלכתית להבטחת הבריאות לתושבי המדינה. המשרד קובע את המדיניות בתחום שירותי הבריאות והרפואה, ומופקד על תכנון, פיקוח בקרה, רישוי ותיאום השירותים של מערכת הבריאות.

משרד הבריאות עוסק בארגון, הפעלה ואספקה של שירותי מניעה, אבחון, טיפול, שיקום ומחקר. כל זאת, באופן ישיר או באמצעות מוסדות רפואיים.

בנוסף על כך, המשרד מספק שירותי בריאות בתחום האשפוז ורפואה מונעת, וכמו כן מבטח את האוכלוסייה בתחומי בריאות הנפש, גריאטריה, בריאות הציבור ומכשירי שיקום.

החזון המשרד

מימוש הזכות הבסיסית לבריאות ולקידום בריאות של כלל אוכלוסיית ישראל, באמצעות מערכת בריאות השואפת לאיכות ושוויוניות מרביים, תוך כיבוד ערכי כבוד האדם והחברה.

המטרות והיעדים

  • ​איכות – שיפור השירות הרפואי האבחנתי, הטיפולי, השיקומי והמניעתי, על ידי קביעת מדדי איכות ויישומם באמצעות תמריצים פיקוח ואכיפה.
  • צמצום פערים – הקטנת פערי הבריאות בין קבוצות שונות באוכלוסייה.
  • הכוונה לקהילה – חיזוק מערכי שירות הבריאות בקהילה, תוך העדפה ודגש על שירותי מניעה, קידום בריאות ושיקום בקהילה.
  • יעילות – הבטחת רמת שירותי רפואה ובריאות מיטביים, תוך קביעת עדיפויות בהתאם למגבלת המשאבים.
  • מחקר – קידום המחקר הרפואי.
  • קידום בריאות ומניעה – עידוד אורחות חיים מקדמי בריאות, תוך דגש על אחריות אישית וקהילתית.
  • שיתוף הציבור והפרט – טיפוח ציבור מעורב ואורייני בתחום הבריאות ויצירת אוירה המאפשרת שיתופו בקביעה ויישום מדיניות בריאות.
  • שינויים מבניים – העצמת תפקודו של המשרד כמיניסטריון האחראי על כלל מערכת הבריאות, הפרדת המשרד מתפקידו כספק שירותים.
  • בריאות הנפש – שילוב בריאות הנפש בתפיסת בריאות כוללת.
  • גריאטריה –  קידום שירותי הבריאות לגיל הזקנה תוך שימת דגש לטיפול הביתי והקהילתי.

למשרד הבריאות דרוש\ה מנהל\ת מדור עובדים

מקום עבודה: נתניה.

מס' משרה בלשכת התעסוקה: 8465216         .

מצב משרה: פעילה.

תחום: משאבי אנוש.

עיסוק: רכז\ת משאבי אנוש.

תיאור המשרה:

  • ניהול מדור במסגרת מחלקת משאבי אנוש.
  • ריכוז הפעילות באחד או יותר מתחומי משאבי אנוש בהתאם להוראות החוק , התקש"יר, הנחיות נציבות שירות המדינה, הוראות התקציב והנחיות הממונה.
  • אחריות על ביצוע ויישום כלל הפעולות והתהליכים הנדרשים, בתחומים שבאחריותו\באחריותה של נושא\ת המשרה, לרבות ריכוז הטפסים והאסמכתאות הנדרשות וביצוע משימות הכרוכות בעדכון ומאגר הנתונים הממוחשב.
  • ריכוז מצבת העובדים הרלוונטית לנושאים שבאחריותו\ה של נושא\ת המשרה ועדכונה בהתאם להוראות.
  • ביצוע בקרה בתחומים שבאחריותו/ה לרבות וידוא עמידה בתקן ובמסגרת התקציב.

דרישות התפקיד:

  • השכלה תיכונית 12 שנות לימוד.
  • עדיפות לבעלי\ות תואר אקדמי.
  • בוגר\ת קורס משאבי אנוש מטעם נציבות שירות המדינה – עדיפות לקורס משאבי אנוש בתחום הבריאות.
  • הכשרות מקבילות הנערכות במסגרת גופים אחרים . 3 שנות עבודה בתחום משאבי אנוש, עדיפות לבעלי/ות נסיון במשאבי אנוש בארגון גדול.
  • הכרת החוקים, התקנות וההוראות הקשורים בעבודתו\תה.
  • כושר תיכנון, ניהול וארגון.
  • כושר לקיים יחסי אנוש מעולים.
  • כושר לקיים משא ומתן.

מיומנויות נדרשות:

  • עבודה תחת לחץ.
  • יחסי אנוש טובים.
  • הענקת שירות.

היקף משרה: משרה מלאה.

שפות:

עברית רמה – גבוהה.

דרג תפקיד:  בכיר.

להגשת מועמדות ניתן לפנות דרך האתר של לשכת התעסוקה בקישור זה!

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד!

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה