למינהל המחקר החקלאי – מכון וולקני דרוש\ה מרכז\ת מינהל משאבי אנוש ותקציב
סטטוס: פעיל
תאריך אחרון להגשת מועמדות: 30 באפריל 2019.
משרד: נציבות שירות המדינה.
מיקום: מרכז הארץ – בית דגן.
תיאור המשרה:
1 משאבי אנוש:
- ליווי ודיווח על עובדים חדשים מול האגף למשאבי אנוש ובכלל זה שעות נוספות, כוננות ואחזקת רכב.
- ריכוז ודיווח נושא תיק העובד לרבות עדכון פרטים אישיים, חופשות לידה, חופשות ללא תשלום, קידום דרגות, שינויים בצורת העסקה וכו'.
- ביצוע, מעקב ובדיקת דו"חות נוכחות של עובדים, ובכלל זה שעות עבודה, שעות נוספות, ימי חופשה וימי מחלה, הפקת מאזנים חודשיים ושנתיים.
- תיאום ביצוע בדיקות רפואיות תקופתיות לעובדי המכון\במרכז המחקר, מול האגף למשאבי אנוש.
- טיפול בהכנת תיקי קידום בתקן פתוח והעברתם לאגף למשאבי אנוש.
- ריכוז קליטת משתלמים, מתמחים ומתנדבים מחו"ל.
- ניהול מאגר מסמכים ותיקיון של המכון\מרכז מחקר, בהתאם להנחיות מנהל\ת הרשומות.
- תיאום וטיפול מול האגף למשאבי אנוש בפרישת העובדים לגמלאות, מעקב אחר הטפסים הרלוונטים וזכאות לתשלומים הקשורים לפרישת העובד.
2 ביצוע ותיאום מכלול משימות בניהול משאבי המכון ומרכז המחקר ובכלל זה:
- משאבי אנוש.
- הדרכה.
- רווחה.
- רכש.
- לוגיסטיקה.
- תיקיון בהתאם להנחיות האמרכל המכון/מרכז מחקר.
3 ביצוע מטלות מבין תחומי העיסוק על פי החלטת הממונה:
4 כספים ותקציבי מחקר:
- קליטה ומעקב אחר הזמנות מתוקצבות במערכת מרכבה ומערכת ניהול התקציב.
- קליטה ומעקב אחר חשבוניות לתשלום במערכת מרכבה ומערכת ניהול התקציב.
- מעקב והוצאת דו"חות תקופתיים.
5 תוכניות מחקר:
- ריכוז טיפול בתוכניות המחקר.
- הכנת תקציבים והעברה מבוקרת ליחידה לתוכניות עבודה ותקציב.
6 רכש נכסים ולוגיסטיקה:
- הכנת הזמנות בנושאי רכש ולוגיסטיקה, במערכת ניהול התקציב.
- ריכוז רכישת ציוד מדעי ואחר בארץ ובחו"ל במערכת ניהול התקציב על פי דרישות וצרכי המכון\התחנה.
7 רכב ממשלתי:
- פיקוח על שימוש וניצול יעיל של הרכב הממשלתי וחידושו.
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונה.
דרישות התפקיד:
דרישות סף:
1 השכלה אקדמית (תואר ראשון) רצוי באחד מהתחומים הבאים:
- מנהל ציבורי.
- משאבי אנוש.
- כלכלה.
- מדעי המדינה.
- תעשיה וניהול.
- מנהל עסקים.
- לוגיסטיקה.
2 ניסיון:
- לבעלי תואר ראשון – 2 שנות ניסיון.
- לבעלי תואר שני – 1 שנות ניסיון.
3 ידע וניסיון מוכח באחד או יותר מהתחומים הבאים:
- מנהל ותקציב.
- משאבי אנוש.
- רכש ולוגיסטיקה.
- הפעלת מערכות מידע ממוחשבות לניהול משאבי אנוש, הפקת דוחות וכד'.
- הכרת חוקים ותקנות הקשורות לתפקיד.
דרישות נוספות רצויות והערות:
- שליטה מלאה בשפה העברית.
- שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לכדי קריאה וכתיבת ספרות מקצועית.
- הכרת המחשב (אקסס,אופיס, אינטרנט).
- נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות.
היקף המשרה: חצי. משרה
מקום המשרה: מינהל המחקר החקלאי – המכון לחקר אחסון ואיכות תוצרת חקלאית ומזון.
רמת משרה: 38-40 בדירוג המח"ר.
מס' משרה: 81054804
מועד תחילת העבודה: מיידי.
פרטים להגשת קורות חיים:
קורות חיים ,אישורי השכלה וניסיון יש להעביר לגב' חכמפור סימה. נא לשלוח בדואר אלקטרוני לכתובת: simah@agri.gov.il
המודעה פונה לגברים ונשים כאחד!
רק פניות מתאימות יענו.