דרושים לעיריית נס-ציונה: מנהל/ת משאבי אנוש וחשב/ת שכר

דרושים לעיריית נס-ציונה: מנהל/ת משאבי אנוש וחשב/ת שכר

למחלקת משאבי אנוש בעיריית נס ציונה דרוש מנהל/ת ולמחלקת השכר דרוש חשב/ת שכר. פרטים מלאים על המשרות בפנים.

שיתוף
עיריית נס ציונה

עיריית נס ציונה פרסמה 2 מכרזי דרושים לאיוש תפקידי מפתח בתחום ניהול ההון האנושי בעירייה.


 

מנהל/ת משאבי אנוש עיריית נס ציונה

לתפקיד ניהול יחידת משאב האנוש של עיריית נס ציונה דרוש מנהל/ת משאבי אנוש, התפקיד כולל אחריות על כלל תחום ניהול משאבי האנוש בעירייה.

תיאור תפקיד – מנהל/ת משאבי אנוש:

  • אחריות להכנת תחזיות כוח אדם נדרשות, קביעת מסגרות ותקנון כוח אדם, ואחריות על פיתוח ידע ומיומנויות עובדים בתחומים ובדרגים השונים בעירייה.
  • אחריות על תהליכי הגיוס, הקליטה וההשמה של עובדים בעירייה ומוסדותיה.
  • אחריות על ניוד עובדים מיחידה ליחידה בהתאם לצרכיי היחידות ולצרכיי העירייה.
  • אחריות על קביעת דירוגים ודרגות עובדים וזכאות קידום.
  • אחריות על מערכי הדיווח של נוכחות וההיעדרות של עובדי העירייה וניהול התיקים האישיים של העובדים.
  • אחריות על תהליכים ומנגנונים לטיפול בעובדים מועמדים לפרישה ובעובדים מתפטרים.
  • אחריות על ניהול, מעקב ובקרת משמעת העובדים. 

דרישות התפקיד – מנהל/ת משאבי אנוש:

  • תואר ראשון לפחות במדעי החברה.
  • עמידה בהצלחה בהשתלמויות בנושאים כגון: ניהול משאבי אנוש, הכרת השלטון המקומי וכדומה.

ניסיון רלוונטי לתפקיד מנהל/ת משאבי אנוש:

  • ניסיון מקצועי מוכח בניהול ברשות מקומית או בניהול כח אדם בארגון כלשהו במשך 3 שנים לפחות. 

כישורים אישיים נדרשים לתפקיד מנהל/ת משאבי אנוש:

  • אמינות ומהימנות
  • כושר ניהול עובדים
  • יכולת ארגון ותכנון
  • כושר לקיים ולטפח
  • יחסים בינאישיים. 

היקף משרה: משרה מלאה.


 

חשב/ת שכר עיריית נס ציונה

תיאור התפקיד – חשב/ת שכר:

למחלקת השכר בעיריית נס ציונה דרוש איש/ת מקצוע לסיוע למנהלת מחלקת השכר:

  • הכנת תשלומי השכר לעובדים כולל: קליטת עובדים חדשים למערכת השכר ולמערכת הנוכחות, עדכון רשומות שכר, הכנת פקודות תשלום ועוד.
  • מתן שירותי OFFICE, לרבות סריקת מסמכים, מיון ותיוק לארכיב וכדו'.
  • ביצוע מטלות נוספות על פי הנחיית מנהלת מחלקת השכר. 

דרישות תפקיד חשב/ת שכר:

  • השכלה תיכונית.
  • תעודת חשב שכר ממוסד מוכר.
  • תעודת חשב שכר מטעם לשכת רואי החשבון בישראל-יתרון.
  • ידע בהפעלת מחשב, היכרות עם תכנת OFFICE. 

ניסיון לתפקיד חשב/ת שכר:

  • לפחות שנתיים ניסיון בתפקידים בתחום השכר.
  • לפחות שנתיים ניסיון בתפקידים בתחום השכר ברשויות מקומיות-יתרון. 

דרישות מיוחדות לתפקיד חשב/ת שכר:

  • יסודיות ודייקנות.
  • יושר אמינות ומהימנות.
  • יחסי אנוש טובים. 

היקף משרה: משרה מלאה.


 

טפסי בקשה בצרוף המסמכים, תעודות והמלצות יש להגיש בעיריית נס-ציונה, לאגף משאבי אנוש, רחוב הבנים 9 נס-ציונה. ניתן למצוא את טופס הבקשה באתר עיריית נס ציונה בקישור זה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לנועה בן-משה בטלפון 08-9383738.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה