דרושים במשאבי אנוש – המועצה האיזורית משגב

דרושים במשאבי אנוש – המועצה האיזורית משגב

שיתוף

מועצה אזורית משגבהמועצה האיזורית משגב כוננה בשנת 1982. מקור השם משגב הוא מתוך ספרו של יוסף בן מתיתיהו: "…כי המקום הוא משגב חזק לבני הגליל".

שטח השיפוט של המועצה: כ-170 אלף דונם. האיזור הגיאוגרפי בו ממוקמת המועצה האיזורית משגב הוא לב הגליל, אזור הררי עם שטחי יער נרחבים ותצפיות נוף מרהיבות לים התיכון, לכינרת ולבקעות.

נכון לדצמבר 2018 מנתה המועצה האיזורית כ-30 אלף תושבים. המועצה מונה 35 ישובים, בהם 29 ישובים יהודיים וששה ישובים בדואים. המועצה האיזורית משגב גובלת ב-30 רשויות שכנות.

מערכת החינוך לגילאי 21-3 כוללת: 70 גני ילדים, 10 בתי ספר יסודיים וחמישה בתי ספר על יסודיים.

בשטח המועצה האיזורית משגב יש שני פארקי תעשייה: פארק תעשיות משגב ופארק תעשיות בר לב, המשותף למשגב, מטה אשר, כרמיאל וכולל גם קריית היי טק צומחת.

המועצה פיתחה את תוכנית 'ישוב לדורות', שהינו מדריך לישוב קהילתי מקיים במשגב בתחומי משילות, קהילה וקיימות. ביישובי משגב ובמועצה פועל מערך התנדבות.

במשגב צומחת מערכת שבילי הליכה ורכיבת אופניים, לספורט, תיירות ונופש. שביל סובב משגב מסומן בשטח ובמפה, ומוסדרים שבילים נוספים.

משגב זוכה מידי שנה בפרס שר הפנים לניהול תקין.


למועצה האיזורית משגב דרוש\ה רכז\ת משאבי אנוש לאגף משאבי אנוש

היקף משרה: משרה מלאה.

מיקום גיאוגרפי של המשרה: משגב (בסביבת כרמיאל).

תיאור המשרה ותחומי האחריות:

  • מיון וגיוס עובדים לרשות האיזורית משגב.
  • קליטת עובדים חדשים לרשות האיזורית משגב.
  • בדיקה ומעקב אחר תקני משאבי האנוש ברשות האיזורית.
  • ריכוז פעולות הדרכה ורווחה לעובדי הארגון.
  • תיאום תהליכים ארגוניים.
  • מעקב אחר מהלך הנוכחות.
  • טיפול בסיום העסקת עובד בהתאם להנחיות מנהל היחידה.
  • ניהול, הקלדה ותיוק מסמכים.
  • מענה טלפוני ומענה לפניות העובדים.
  • תפקידים נוספים כפי שיוטלו על ידי הממונה.

דרישות התפקיד:

ניסיון מקצועי:
  • ניסיון של שנתיים בתחום משאבי אנוש, כוח אדם.
  • שליטה בחוקי העבודה – יתרון.
  • ניסיון ושליטה מלאה בעבודה במשרד ממוחשב ובתכנות OFFICE ואינטרנט.
  • יכולת לימוד של תוכנות מחשב חדשות.
  • יכולת הבעה גבוהה בכתב ובעל פה.
השכלה:
  • בעל\ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או בעל\ת תואר שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
  • יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית.
  • מדעי הניהול – התנהגות ארגונית, תואר ראשון – יתרון.
  • רשיון נהיגה: B – רכב פרטי עד 3.5 טון – יתרון.
מיומנויות נדרשות:
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • יחסי אנוש טובים.
  • יכולת הענקת שירות.
  • דייקנות וערנות לפרטים.
שפות:

עברית – רמת שפת אם.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

ניתן להגיש מועמדות למשרה באמצעות אתר לשכת התעסוקה!

מס' משרה בלשכה: 8483689; מס' משרה באתר של לשכת התעסוקה: 4796_96186.    

 

 

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה