דרושים במשאבי אנוש – דרגון-פליי – Dragonfly Group

דרושים במשאבי אנוש – דרגון-פליי – Dragonfly Group

שיתוף
לוגו- Dragonfly Group

קבוצת דרגון-פליי (Dragonfly Group) מתמקדת בשיפור מתמשך של כל חווית הנדל"ן. החברה כותבת באתרה כי "אנחנו מפחיתים את עלות הבנייה, הבעלות ותפעול הבניין תוך שיפור איכות וביצועים של הסביבה הבנויה".

חברת דרגון-פליי היא סטארט-אפ יציב ומבוסס. הקבוצה מספקת פתרונות היברידים בתחום הנדל"ן, ממוקדת ויוצרת חווית חיים חדשה ויוצאת דופן.

החברה כותבת באתרה, כי "יש לנו מערכת משולבת של נכסים, טכנולוגיות ושירותים שנועדו לשפר את שוק הנדל"ן מחדש להמציא את הבית החדש.

קבוצת Dragonfly נוסדה בשנת 2009 על ידי יזמי הטכנולוגיה שרצו להביא את רוח ההמצאה לפיתוח הנדל"ן. המאפיינים שלנו נהנים ממערכת הבנייה המודולרית שלנו (VERT), בטכנולוגיות ביתיות אוטונומיות (ADOMI) וגישה לבנייה עתירת ביצועים. קבוצת דרגון-פליי בונה קהילה באמצעות עיצוב אורבני מודרני נגיש לכל.

קבוצת Dragonfly Group היא משפחה של חברות המורכבות מאנשים אשר לוקחים בגאווה אחריות על כל מה שהם עושים. אנו מעריכים יוצאות דופן, יושרה וחדשנות כאשר אנו פועלים להגדרת חוויות חיות עבור כולם.


ניתן להגיש מועמדות למשרה דרך עמוד Glassdoor של החברה !

 


לקבוצת דרגון-פליי (Dragonfly Group) דרוש\ה מנהל\ת משאבי אנוש

תיאור משרה

  • סיוע בבנייה והעצמה של צוות העובדים שלנו ברמה עולמית ובשגשוג בסביבה המהירה שלנו.
  • מנהל\ת משאבי האנוש צפוי להוביל את כל הפעילות של האנשים בחברה, תוך כדי בניית מסלול מוכח שתיישר בצורה חלקה עם התרבות והערכים שלנו.
  • זוהי הזדמנות ייחודית לפתח את האנשים ואת הכישרונות מאפס, ולהשפיע על מערכות מפתח ומדיניות.
  • לסייע לחברה למשוך כישרונות וכן, להעריך, לטפח, ולתגמל את חברי צוות וליצור סביבת עבודה פרודוקטיבית עבור כולם.

תחומי האחריות במשרה:

  • ניהול הגיוס מקצה לקצה – גיוס וקליטה של חברי צוות חדשים. החברה שלנו צומחת במהירות, וזה יהיה חלק משמעותי של התפקיד.
  • סיוע לצוות המנהלים לבנות ולתחזק תרבות ארגונית מעולה שתעזור לנו לקחת את החברה לשלב הבא ולשפר ככל שנגדל.
  • לעצב, לתקשר וליישם יוזמות מעורבות העובדים.
  • לתמוך בביקורות עובדים.
  • הגדרת המטרה עם חברי הנהלה וחברי הצוות.
  • לשמש כנקודת המגע העיקרית של העובדים וההנהלה כפי שהיא מתייחסת לנושאים, בעיות, אנשים ושאלות.
  • להוות את הקשר בין האתר הישראלי למטה החברה בקליפורניה.
  • לתרום משמעותית לדיון תכליתי.
  • תקשור מדיניות משאבי אנוש שונים, לרבות נהלים, חוקים, תקנים, תקנות ממשלתיות.
  • להקל ולנהל את תוכניות פיתוח העובדים ומנהיגות.
  • ליצור מקום עבודה מגוון המקיף מגוון אוכלוסיות.

דרישות התפקיד:

  • שלוש עד חמש שנות ניסיון מוכח בפעולות עם אנשים, וניסיון מעשי בניהול תחומי האחריות שתוארו לעיל.
  • ניסיון בחברות סטרט-אפ בתחום טכנולוגיה – מאוד מבוקש.
  • תואר ראשון במשאבי אנוש, מנהל עסקים או תחום קשור.
  • ניסיון בעבודה בחברות סטארט-אפ טכנולוגי בסביבת צמיחה – מבוקש ביותר.
  • יכולת ארגונית חזקה.
  • יכולת ריבוי משימות.
  • עמידה בלוחות זמנים.
  • תשומת לב לפרטים.
  • מיומנויות תקשורת חזקות בכתב ובעל פה.
  • יכולת להתמודד עם מצבים קשים, תוך סבלנות וכבוד.
  • ניסיון בניהול תוכנות HRIS.
  • ניסיון בחברה גלובלית מהווה יתרון.
  • רמה גבוהה של ידע בשפה האנגלית.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה