דרושים במשאבי אנוש – המרכז הרפואי מאיר

דרושים במשאבי אנוש – המרכז הרפואי מאיר

שיתוף
לוגו המרכז הרפואי מאיר

המרכז הרפואי מאיר משרת אוכלוסייה של כ-800 אלף תושבים, בעיקר אוכלוסיית אזור השרון מגשר הירקון על כביש פתח תקווה בדרום ועד לכביש נתניה בצפון. בתחום גיאוגרפי זה כלולות כמה ערים גדולות: רמת השרון, הוד השרון, כפר-סבא, הרצליה, רעננה ונתניה ומספר ניכר של ישובים, כפרים וערים.

במרכז הרפואי מאיר יש כ-30 מחלקות אשפוז ויותר מ-100 יחידות במגוון תחומי התמחות. כל מחלקות בית החולים מוכרות להתמחות, מסונפות לבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ומשתתפות באופן פעיל בהדרכת סטודנטים לרפואה בלימודים הקליניים. בבית החולים מספר רב של רופאים בעלי מינוי אקדמי.

המרכז הרפואי נקרא על שמו של ד"ר יוסף מאיר שהיה המנהל הרפואי הראשון של קופת חולים הכללית, מקימת בית החולים, והמנהל הראשון של משרד הבריאות.

תחומי ההתמחות של המרכז הרפואי מאיר הם:

אונקולוגיה, אורולוגיה, אורתופדיה, אלרגיה ואימונולוגיה קלינית, אנדוקרינולוגיה, סוכרת ומטבוליזם, אף אוזן גרון, בריאות השד

גינקולוגיה ומילדות, גנטיקה, גסטרואנטרולוגיה ומחלות הכבד, גריאטריה, המטולוגיה, המרכז לחך ושפה שסועים, מומי ראש ופנים

הרדמה וטיפול נמרץ, חטיבת הילדים, כירורגיה פלסטית ואסתטית, כירורגיית פה ולסתות, כף רגל סוכרתית, ליפידים, מחלות זיהומיות – מרפאת איידס, מחלקות כירורגיות, מחלקות פנימיות, מחלקת מיון – מלר"ד, מרפאת סינוסים ושיניים, נוירולוגיה, נפרולוגיה ויתר לחץ דם, עור, עיניים, עמוד שדרה, פתולוגיה, קרדיולוגיה – מערך הלב, ראומטולוגיה, ריאות, רנטגן – דימות, רפואה גרעינית, רפואת ספורט.


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לאתר של המרכז הרפואי מאיר בקישור זה!

ניתן גם להגיש מועמדות דרך דף הפייסבוק או הלינקדאין של המרכז הרפואי מאיר

 


לשירותי בריאות כללית – המרכז הרפואי מאיר דרוש\ה רכזת פיתוח משאבי אנוש.

היקף משרה: משרה מלאה – זמנית.

תיאור המשרה ותחומי האחריות הכלולים בה:

  • אחריות על מערך ההשתלמויות והקורסים המקצועיים והניהוליים.
  • מעורבות בבנייה וניהול של תהליכי הדרכה פנים ארגונית.
  • הובלת תהליך הערכות ביצועים בארגון.
  • שותפות בפרויקטים מקצועיים בתחום הפיתוח הארגוני ופיתוח משאבי אנוש.
  • בקרה ודיווח על נושאים בתחום האחריות המוגדר.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון במשאבי אנוש ו\או במדעי התנהגות ו\או במנהל עסקים ו\או בפסיכולוגיה ו\או במדעי החברה – חובה.
  • ניסיון בניהול תהליכי הדרכה והשתלמויות.
  • רצוי ניסיון בתחום משאבי אנוש.
  • שליטה מלאה בתוכנות מייקרוסופט אופיס, עדיפות להיכרות עם SAP.

***  תינתן עדיפות למועמדים\ות עם מוגבלויות

מיקום גיאוגרפי: כפר סבא.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!


למרכז הרפואי מאיר דרוש\ה רכז\ת פרט ושכר

תיאור המשרה:

  • אחריות לטיפול כוללני בעובד החל מקליטתו לעבודה ועד לפרישתו, כולל טיפול בוויסות עובדים.
  • טיפול בעדכונים שוטפים בתחומי כוח אדם ושכר של העובד, לרבות קרנות השתלמות, פנסיה, שעות נוספות, תנאים סוציאליים, החזר הוצאות ונושאי פרט נוספים.
  • הנקת שירות ישיר וטלפוני לעובדי בית החולים הפונים לבירורים במחלקת משאבי אנוש.
  • ביצוע מעקבים שוטפים בנושאי תקן\מצבה, ותק, קביעות ונושאים נוספים, כולל הפקת דו"חות לממונים.
  • ביצוע מעקב אחר ביצוע תשלומים וזיכויים, טיפול בהלוואות עובדים.
  • הפקת אישורים שונים לעובדים.
  • ביצוע בקרה ומעקב, טיפול בבירורים בנושא זכאויות שכר.
  • הפקת תלושי שכר (בדיקה, הפצה וטיפול בבירורים).
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמאית (תואר ראשון) במשאבי אנוש או במדעי החברה: חובה.
  • הכשרה רשמית בתחום משאבי אנוש, במסגרת הלימודים האקדמיים או בלימודי תעודה – יתרון לבעלי תעודת חשבות שכר.
  • ניסיון של שנתיים בתחום כוח אדם ושכר.
  • הכרה וידע בשימוש במערכות מידע ממוחשבות בתחום כח אדם:SAP HR .
  • שליטה בתוכנת OFFICE.
  • ידיעת החוקים, התקנות וההוראות, הסכמי השכר והסכמי עבודה.
  • הכרה והבנת מרכיבי השכר.

*תינתן העדפה לבעלי\לבעלות מוגבלויות.

המודעה פונה לנשים וגברים כאחד!


למרכז רפואי מאיר דרוש\ה רכז\ת פיתוח משאבי אנוש.

סוג המשרה:

משרה זמנית – החלפה לרגל חופשת לידה.

תיאור המשרה ותחומי האחריות:

  • אחריות על מערך ההשתלמויות והקורסים המקצועיים.
  • מעורבות בבנייה וניהול של תהליכי הדרכה פנים ארגונית.
  • הובלת תהליך הערכות ביצועים ומשוב בבית החולים.
  • ריכוז תהליך אוריינטציה של עובד חדש לבית החולים וקליטה ליחידה.
  • שותפות בפרויקטים בתחום הפיתוח הארגוני ופיתוח משאבי אנוש.
  • בקרה ודיווח על נושאים בתחום האחריות.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון במשאבי אנוש, מדעי התנהגות, מנהל עסקים, פסיכולוגיה או מדעי החברה – חובה.
  • ניסיון בניהול תהליכי הדרכה והשתלמויות.
  • ניסיון בתחום משאבי אנוש – יתרון.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
  • שליטה מלאה בתוכנות מיקרוסופט אופיס.
  • עדיפות לבעלי\בעלות היכרות עם SAP.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

 

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה