חברת התרופות דקסל פארמה היא חברת התרופות הפרטית הגדולה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1968. היא מפתחת ומייצרת תרופות בעלות ערך בשוק התרופות הממותגות והגנריות. תיק המוצרים המגוונים של החברה מתפרס על פני יותר מ-85 מוצרים, ממותגים וגנריים כאחד, ביותר מ-175 סוגי מינון.
מוצרי החברה נמכרים בארה"ב, בבריטניה ובגרמניה, באמצעות חברות בנות ועל ידי רשת מהימנה של שותפים הממוקמים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם.
דקסל פארמה היא מילה נרדפת לחדשנות. החברה מצטיינת בזיהוי הזדמנויות ובצרכי המטופלים, ובהתאם לכך מפתחת ומשווקת מוצרים בעלי ערך מוסף אמיתי.
צמיחתה של דקסל פארמה בנויה על רקורד יציב של הישגים בפיתוח נוסחאות חדשניות לתרופות. החברה מתמודדת עם אתגרי ייצור מורכבים ועם מחסומי רגולציה, כדי להביא לשוק מוצרים בעלי ערך המציבים אותה כחלוצה בתחום.
חברת דקסל נועדה לבעלי חזון, המבינים איך משפיעה תעשיית הפרמצבטיקה על העולם שבו אנחנו חיים ומאפשרת לשנות את עתיד הבריאות לטובה. החברה להוטה תמיד לפגוש ולהעסיק אנשים בעלי מוטיבציה, שחשים שותפים לחזון הזה ומעוניינים להיות חלק מהצוות.
להגשת מועמדות לכל המשרות (ולמשרות נוספות) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לדף הדרושים של
אתר דקסל פארמה בעמוד זה!
לחברת Dexcel pharma דרוש\ה מנהל\ת תפעול ושירות לעובד למחלקת משאבי אנוש
תיאור המשרה:
- ניהול תהליכי בק אופיס בתחומים: גיוס, רווחה, הדרכה, שכר.
- ניהול תהליכי בק אופיס לכלל מחלקת משאבי אנוש.
- ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים.
- בקרות תקציב של מחלקה.
- שיפור תהליכים לוגיסטיים.
- סיוע בהטמעת מערכות IT במחלקת משאבי אנוש.
- הובלת פרוייקטים כמו למשל תקשורת פנים ארגונית, תרומה לקהילה ואחרים.
- ניהול אדמיניסטרטורית של מחלקת משאבי אנוש.
- היערכות לביקורות ועדכון נהלים.
- הכנת מסמכי שכר ומשאבי אנוש.
- סיוע למנהלות משאבי אנוש.
- אחריות על תהליכי שירות לעובדי הארגון הכוללים: מערך הסעות, בדיקות רפואיות, פרט ועבודה רבה מול ממשקים חוץ ופנים ארגוניים.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון: יתרון משמעותי.
- ניסיון דומה בתפקיד רכז\ת במחלקות משאבי אנוש: חובה.
- ניסיון ויכולת הובלה של פרוייקטים: חובה.
- הבנה תהליכית ומערכתית.
- עבודה תחת לחץ.
- יחסי אנוש טובים ורמת שירות גבוהה.
- מוטיבציה ויכולת ירידה לפרטים.
- ניסיון: 3-4 שנים.
איזורים:
נתניה, חדרה, חיפה, זיכרון יעקב \ בנימינה, פרדס חנה כרכור.