לעיריית אור יהודה דרוש/ה חשב/ת שכר למשרה מלאה, בכפיפות למנהלת יחידת השכר בעירייה.
התפקיד כולל:
• ניהול תיקי עובדים.
• פתיחת תיקי רשומות שכר לעובדי הרשות המקומית וניהול הרשומות.
• חישוב השכר של עובדי הרשות המקומית.
• ביצוע פקודות שכר ודיווח לממונה.
• ניהול נושא הטבות סוציאליות ותשלום ההטבות, מול חברות הביטוח, קרנות והבנקים.
• קבלת קהל ומתן מענה ושירות טלפוני לעובדים, לפורשים ולגמלאים של הרשות.
• ניהול מערכת הנוכחות של העובדים.
• שותפות בצוותים פנים ארגוניים הפועלים לשיפור העבודה.
דרישות התפקיד:
• תעודת קורס חשבי שכר מטעם משרד העבודה והרווחה.
• ידע מוכח בדיני עבודה. ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
• ניסיון של שנה לפחות בעבודה תחום חשבות שכר.
• ידע ושליטה בתוכנות ניהול שכר ומערכות BI. נדרשת שליטה בתוכנת excel.
• יחסי אנוש מעולים.
• יכולת ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
• יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות.
תכונות אישיות נוספות נדרשות:
אמינות ומהימנות, יצירתיות, חדשנות, בעל יוזמה. יכולות דיוק רבות, דייקנות בעת ביצוע משימות, ערנות בזיהוי לטעויות, יכולת למידה עצמאית, יכולת התמדה בעבודה, חריצות, השקעה ושקדנות בעבודה, סדר וניקיון.
ניתן להגיש מועמדות לתפקיד עד לתאריך 11.5.14 י"א אייר תשע"ד, בשעה 16:00. יש לצרף קורות חיים, תעודות והמלצות למחלקת משאבי אנוש בעירייה לכתובת: שד' אליהו סעדון 120 אור יהודה ת.ד. 60373 .
לקבלת פרטים נוספים אודות המשרה, ניתן לפנות לסיגל אסרף בטלפון 03-5388118, בפקס: 03-03-5339529 במייל: sigal@or-ye.org.il.
הפרסום הנו בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"מ 1979. רק פניות מתאימות יענו. במקרה של ריבוי מועמדים, העירייה תזמן רק עשרה מועמדים לוועדת המכרזים. בחירת המועמדים תעשה על סמך המסמכים בלבד שהוגשו, או על סמך ראיונות ראשוניים.