קבוצת יעל תוכנה מחפשת אחראי/ת אדמיניסטרציה לתחום בקרת שעות עבודה ודיווחי עובדים. התפקיד הנו זמני לתקופה של ארבעה עד ששה חודשים, החלפת עובדת שיוצאת לחופשת לידה, כאשר ישנה אפשרות לניוד בתוך הקבוצה בתום התקופה. התפקיד כולל קליטה, בקרה על שעות העבודה המדווחות והעברה לגורם המטפל המתאים בתחילת החודש.
התפקיד כולל גם:
• ניהול ומעקב אחר הזמנות לקוח.
• ממשקים עם הנהלת חשבונות, מנהלי אגף, עובדים ומחלקות רכש של לקוחות החברה.
• מעקב וחיוב תחזוקות חודשיות ורבעוניות.
• הוצאת דו"חות בקרה שוטפים בנושאים שלעיל.
• חישובים של בונוסים ושכר עובדים על בסיס חיובים בפועל.
דרישות התפקיד:
• אסרטיביות ודינמיות.
• יכולת עבודה תחת לחץ.
• רקע קודם בתפקיד בעל אופי בקרתי.
• ניסיון של שנתיים לפחות.
• שליטה באקסל ברמה גבוהה כולל נוסחאות – חובה!
• הכרת תכנת ERP פריורטי ותוכנות נוכחות – יתרון
• תואר ראשון – יתרון.
• בוגר/ת קורס חשבי שכר- יתרון.
נדרשת זמינות למשרה מלאה- מיקום המשרה בכפר סבא.
קבוצת יעל תוכנה ומערכות הנה חברה המעניקה פתרונות בתחום ה-IT, שירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה.
החברה מצהירה על המעורבות החברתית והתרומה לקהילה כחלק מהחזון שלה. על בסיס זה פותחה מערכת הרווחה בחברה, כאשר המתנות לעובדים וללקוחות נרכשות מעמותות שונות המעסיקות אנשים מיוחדים ובעלי מוגבלויות. החברה מספרת שבשנת 2011 יצאו בכל שבוע ולאורך כל השנה חמישה עובדים של הקבוצה לחלק סלי מזון למשפחות נזקקות בכפר סבא. החברה מעודדת את עובדי החברה להשתתף באירועי התרמה, וממנת חלק מהכרטיסים לאירועים אלה. הקבוצה עצמה מעסיקה עובדים בעלי מוגבלויות שונות. ובמסגרת שיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה בעיריית כפר סבא, נרתמו עובדים רבים לעזרת ילדים במועדוניות בעיר, לתמיכה ולסיוע בהכנת שיעורי בית.
קורות חיים יש לשלוח למייל: jobs@yaelsoft.com