Working Mother Media מוציא לאור מגזין בתפוצה של 2.2 מיליון עותקים. המגזין מיועד לציבור של נשות המשלבות בין קריירה לחיי משפחה והוא עוסק בהורות וקריירה בעידן המודרני.
המגזין, אשר חוגג השנה 27 שנות פעילות, עורך כמידי שנה סקר שמטרתו לאתר את 100 מקומות העבודה המטיבים ביותר עם נשים ולהציג אותם כדוגמה למופת. בנוסף, המגזין מציע מגוון מודלים וטיפים מעשיים למעסיקים השואפים להפוך את מקום העבודה לסביבת עבודה טובה יותר לנשים.
השבוע פרסם המגזין את רשימת מקומות העבודה המיטיבים ביותר עם נשים המשלבות בין קריירה להורות, על פי קריטריונים קבועים מראש בהם משוכללים פרמטרים כמו: מדיניות רווחה הכוללת ביטוחים מיטיבים, גמישות ביום העבודה, מערכת תמרוץ ותגמול נשים, קידום נשים ועוד.
למקום הראשון הגיעה ענקית האלקטרוניקה Best Buy, למקום השני הגיעה רשת בתי החולים הפרטית Bon Secours Virginia Health System ולמקום השלישי הגיעה החברה הפיננסית Capital One Financial. רשימת מקומות 10 העבודה המטיבים עם נשים היא מגוונת וניתן למצוא רשת מזון לחיות, חברת תקשורת, חברת פרסום והיא אף כוללת מוסד אקדמי(בית הספר לרפואה של אוניברסיטת ניו-מכסיקו, אשר הגיע למקום עשירי). גם ענף המלונאות זכה השנה בייצוג הולם: רשת מלונות הילטון הגיע למקום החמישי ומיד אחריה, במקום השישית, נמצאת רשת המלונות Marriott .
את הסקר ערכה מחלקת המחקר Working Mothers Research Institute ומתוכו עולה כי בכל אחת מ-10 החברות המובילות את הרשימה, נשים מחזיקות ביותר משרות ניהוליות ו/או מקודמות יותר מגברים בשיעור ממוצע של 56%.
ג'ניפר אוונס, עורכת ראשית במגזין לאימהות עובדות: "כמידי שנה אנו בוחרים את מקומות העבודה בהם התרבות הארגונית מאפשרת או מיועדת להתאים לנשים המשלבות בין חיי משפחה לקריירה. השנה נבחרו החברות המציעות לנשים את המתכונת האופטימלית לשילוב בין משפחה לקריירה. רוב החברות שנבחרו לעשירייה המובילה הן חברות המיישמות את מודל ה-70-20-10 – זהו מודל שבו משקיע עובד החברה 70% מהזמן בביצוע העבודה נטו, 20% בפיתוח קשרים (נט-וורקינג) ו-10% בפיתוח הדרכה, למידה והכשרה מקצועית."