היכולת לתת שירות מעולה ללקוחות החברה מבוססת על תהליך ניהולי בו הנהלת החברה מקבלת החלטה על חוויית הלקוח, וזאת מיושמת על כל הלקוחות של החברה על ידי כלל העובדים. תהליך זה של ההחלטה וביצוע שירות מעולה וחוויית לקוח מדהימה – דורש התעמקות רבה. יום העיון יקנה כלים מקצועיים לתהליך חשוב זה.
הדיון יבוסס על רקע תהליכי ניהול השירות ללקוח, תוך יצירת חוויית לקוח שהיא הבסיס המרכזי לקיומו העסקי של הלקוח. במהלך ההדרכה נדון בגורמים שמייצרים את ההנאה של הלקוח מקבלת שירות או מוצר, תוך יצירת תהליך מובנה שלא תלוי בלקוח ספציפי או אירוע ספציפי או רצון של עובד מסוים.