דרוש סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש לעיריית גבעתיים

דרוש סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש לעיריית גבעתיים

לעיריית גבעתיים דרוש סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש בעל ניסיון מארגון גדול. מדובר במשרה הבכירה ביותר בעירייה בתחום.

שיתוף
דרושים משאבי אנוש בעיריית גבעתיים

עיריית גבעתיים פרסמה מכרז לתפקיד סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש (אשר כפוף למנכ"ל העירייה עצמו). ניתן להגיש מועמדות למכרז עד לתאריך 24.7.2015. על מגיש הבקשה להיות בעל ניסיון  של 7 שנים בניהול משאבים ומערכות מידע בארגון המונה מעל 500 עובדים וכן להיות בעל ניסיון מוכח ומגוון באחד או יותר מהתחומים הבאים (ניסיון במס' רב של תחומים – יתרון):

  • עבודה במשרה בדרג בכיר במינהל ציבורי ו/או במינהל כללי
  • ניהול תקציב בסדרי גודל של 100 מליון ש"ח ומעלה
  • ניהול משאבי אנוש
  • ניהול מו"מ בדרג בכיר וניהול קונפליקטים
  • הובלת שינויים ארגוניים

בנוסף נדרש תואר אקדמי (באחד או יותר מהתחומים הבאים: מינהל ציבורי, כלכלה, משפטים, משאבי אנוש, מדעי החברה, לוגיסטיקה, מינהל עסקים, מערכות מידע או הנדסה תעשייה וניהול). תואר שני באחד מתחומים אלו יהווה יתרון!

יילקח בחשבון גם סיום קורסים והשתלמויות מקצועיות בתחומים הקשורים לתפקיד, כגון: משאבי אנוש, מערכות מידע, תכנון ארגוני כלכלי-אסטרטגי, תיקצוב, ניתוח מערכות מינהל, הדרכה וכדומה.

תיאור תפקיד סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש, עיריית גבעתיים:

לסמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש אחריות כוללת לתחומי מינהל ומשאבי אנוש, וכן אחריות על ניהול והפעלת המחלקות והיחידות בתחומי מינהל ומשאבי אנוש, לרבות: מערכות מידע, ארכיון ומדיה פתוחה, תקשורת, כלכלה ותכנון כלכלי, משאבי אנוש, פרט ורווחה, הדרכה, מיון וגיוס וכיו"ב.

בנוסף, מופקד  סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש של העירייה על התחומים הבאים:

  • מערכות המידע ברשות – הטמעה ותפעול
  • תכנון מדיניות בתחומי מינהל ומשאבי אנוש של העירייה
  • קביעת סדרי העדיפויות וגיבוש תכניות עבודה יישומיות שנתיות ורב שנתיות ופיקוח על ביצוען
  • ניהול צוות עובדים ביחידות הכפופות לו, הנחייתם והדרכתם
  • גיבוש נהלים והנחיות בדבר נהלי וסדרי העבודה בעירייה
  • ליווי, ייעוץ והובלת יישום תהליכי שינוי ארגוני
  • הכנת תכניות אסטרטגיות-כלכליות (לא גזבריות)

 כישורים נדרשים לתפקיד סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש, עיריית גבעתיים:

  • כושר הובלה, ארגון וניהול
  • יכולת תכנון פעילויות ומעקב אחר ביצוע
  • יוזמה וראייה מערכתית ועסקית
  • יכולת עמידה בתנאי לחץ
  • קפדנות ודיוק בביצוע
  • כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית ברמה גבוהה מאוד
  • שליטה בשפה האנגלית לצורך קריאת חומר מקצועי
  • יחסי אנוש מעולים
  • אמינות ומהימנות
  • היכרות טובה עם רשויות מקומיות – יתרון

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

המועמדים/ות יידרשו לעמוד במבחני התאמה בכתב לקביעת הכשירות לתפקיד!

המעוניינים להציג מועמדות למשרה זו יגישו קורות חיים למייל jobs@givatayim.muni.il

עד לתאריך 24.7.2015.

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה