הכנס השנתי הגדול והחשוב ביותר בתחום משאבי אנוש מתקיים כעת

הכנס השנתי הגדול והחשוב ביותר בתחום משאבי אנוש מתקיים כעת

דני אבידור, מנכ"ל בחרת RedMatch הישראלית שמציגה את פתרונות הגיוס שלה בפני כ-15,000 משתתפים, מדווח מהשטח

שיתוף
דני אבידור מנכ

הכנס השנתי הגדול והחשוב ביותר בעולם משאבי אנוש 2015 SHRM Annual Conference החל ב-28 ביוני והוא צפוי להסתיים היום (ה-1 ביולי). הכנס, שמתקיים ברגעים אלו בלאס וגאס, משך אליו כ-15,000 משתתפים מכל העולם. המבקרים זכו למפגש נדיר עם מרצים מהשורה הראשונה בעולמות משאבי אנוש, הספקים המובילים בתחום פתרונות משאבי אנוש והזדמנויות חד פעמיות ליצור קשרים עסקיים עם אנשים וארגונים מכל קצוות העולם. לא בכדי בחרה RedMatch המובילה הישראלית בתחום פתרונות הגיוס, להציג בכנס השנתי למשאבי אנוש 2015.

דני אבידור, מנכ"ל RedMatch שמציגה כעת את פתרונות הגיוס המתקדמים שלה בפני ציבור אדיר של מתעניינים, מדווח מהשטח: "הממדים של הכנס קשים לעיכול. 15,000 מבקרים – זה מבול של מבקרים שקשה להסביר. 200 הרצאות מתקיימות משבע בבוקר עד חמש אחר הצהריים. הסדר הוא מופתי! רמת הארגון מגיעה עד מתנדבים שמסייעים [להמונים] לחצות את הכביש. מדהים!" היום צפויה להיערך ההגרלה של חברת RedMatch בה יחולק Notebook לאחד מבאי הכנס.

כנס משאבי אנוש 2015

ערב הכנס פגשתי את דני אבידור לריאיון אחד-על-אחד בשיאן של ההכנות לכנס. להלן עיקרי דבריו:
דני, אחרי 15 שנות פעילות, מדוע בחרתם דווקא השנה להציג בתערוכה בארה”ב המיועדת בעיקר לקהל האמריקאי?
דני אבידור: RedMatch מציעה לארגונים תוכנה מצוינת להתאמה בין פרופיל המועמד, כישוריו ורצונותיו לבין צורכי הגיוס של הארגון. השם שלנו – שמשמעו גפרור אדום – מסמל את ההתרחשות על המסך. ברגע שהמערכת מזהה התאמה מושלמת בין מועמד לארגון, מופיע גפרור אדום. בשנים האחרונות היינו פעילים מאוד בישראל ומחוצה לה, בלא מעט שווקים. יש לנו פעילות אנפה בשוק האסייתי, באפריקה, באירופה ובמדינות איזוטריות כמו מלזיה, אינדונזיה וכל מיני יעדים בדרום אמריקה. לשוק האמריקאי לא ממש חדרנו, לא בכל העוצמה, ומבחינתי זה שוק שעדיין לא מיצינו. השוק האמריקאי הוא רווי מותגים, עלויות השיווק והמכירה בו הן מהגבוהות וזה שוק תחרותי קשה במיוחד. ידענו שאין טעם לכוון לארה"ב אלא אם כן אנחנו בטוחים שיש לנו אסטרטגיה מאוד ברורה ומדויקת ושיש לנו סיכוי גבוה. כיום אנחנו במקום הזה ולכן בחרנו להציג תערוכה הגדולה ביותר בתחום שתתקיים כמובן בארה"ב.

ציינת את העובדה שהשוק האמריקאי רווי, ועל כן תחרותי וקשה במיוחד, אז מה מביא אותך לקבל לצאת לכבוש את אמריקה דווקא עכשיו?
דני אבידור: תמיד ידעתי שלארה"ב צריך להגיע מוכן בראש צלול ויעדים מאוד ברורים. בשנתיים האחרונות עשינו מודיפיקציה למוצר הענן והשתלטנו בצורה מאוד אגרסיבית על השוק הישראלי. אנחנו מרגישים שהאמריקאים פתוחים כיום למוצר שלנו. מספר הלקוחות האמריקאים שיש לנו נותנים לנו אינדיקציה לכך שכעת העיתוי נכון. לאחרונה חברנו ל- Peopletrail, חברה טכנולוגית שפועלת בשרשרת הגיוס בשלב בו הם בודקים/מאמתים את העבר המקצועי של המועמדים לפני קבלתם. מתוך העבודה עם Peopletrail הבנו שאנחנו מספיק בשלים מצד אחד ושהשוק האמריקאי פתוח לקבל את הפתרונות שלנו מהצד השני.

לריאיון המלא לחץ/לחצי כאן

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה