שלבי הגיוס הראשוניים, מיצירת תקשורת ראשונית עם מועמדים, דרך מיתוג מעסיק וניהול חווית המועמד בתהליך הגיוס, מתעדכנים לבלי היכר. הכנס יעסוק בשינויים הרבים וכיצד ארגונים מתמודדים איתם.
הכנס יעסוק בשלושה תחומים מרכזיים:
- מיתוג מעסיק
- איתור מועמדים (סורסינג)
- חווית מועמד
בין השאר נדון בכנס בנושאים הבאים:
פרסונליזציה ארגונית, התאמות תקציבי הגיוס לרשתות החברתיות, שילוב עבודת הסורסינג בצורה איכותנית ומדוייקת, לצד תהליכי קהילות ומיתוג, מעבר לארגון מגייס ויצירת חוויית מועמדים כחלק מתהליך גיוס. נעסוק בתהליכים משמעותיים שהוטמעו בתוך ארגונים. יוצגו מתודולוגיות עבודה מגוונות, במטרה לייצר חשיפה רחבה לתהליכים החדשים ושיטות עבודה שונות, שאומצו בארגונים. בכנס ננגיש ונייצר שיח על תהליכי גיוס, משלב הסורסינג דרך מיתוג המעסיק ועד לשלב חווית המועמדים, עם ראייה אסטרטגית להמשך השתלבותם של המועמדים, עוד טרם כניסתם לארגון, כמסלול קריירה ארוך טווח.
מנהלת אקדמית של הכנס:
מרב באבאי, מנהלת את חברת Pro-Man, ויזמית סטארטאפ linkatch.