שיתוף

על פי מחקרים 80%-90% מהמיזוגים והרכישות נכשלים, עקב חוסר יכולת לממש את פוטנציאל הסינרגיה הגלום בהם.

אחת הסיבות המרכזיות לכך היא חיבור לא נכון בין שתי תרבויות ארגוניות/ ניהוליות, ובין הצוותים של שתי החברות הממוזגות. כך אנו מוצאים, שמיזוג שמתחיל משיקולים אסטרטגיים נכונים, נכשל בגלל טיפול לא נכון במשאב האנושי ובתרבות הארגונית.

לראשונה בארץ, פורטל משאבי האנוש HRus ומרכז סינרגיה מארגנים כנס בנושא, ומזמינים אתכם (מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי משאבי אנוש) לחלוק מהידע ומהניסיון שלכם ולהגיש הצעה להרצאה.

מטרות הכנס:

  1. משתתפי הכנס ייחשפו להרצאות / STUDY CASE שיעזרו להם להבין את האתגרים העומדים בפניהם לפני/במהלך המיזוג ולאחריו ודרכי הפעולה האפשריות להתמודד עימם.
  2. הבניית שיתופי פעולה בין חברות / ארגונים, מנכ"לים וסמנכ"לים המתמודדים כרגע או שיתמודדו בעתיד עם סוגיית המיזוג.
  3. יצירת קהילה משותפת (בין משתתפי הכנס והמציגים בו) בכל הקשור לשיתוף אתגרים ופתרונות הקשורים למיזוג ולרכישות.

בכנס יהיו שני מסלולים:

  • מסלול עבור ארגונים בגודל קטן עד בינוני (SMB) (שלרוב אין בהם מנהל משאבי אנוש).
  • מסלול עבור ארגונים גדולים – בהם הטיפול במשאב האנושי יותר ממוסד.

בכנס יוצגו על ידי מנכ"לים, אנשי משאבי אנוש, ויועצים, ניתוחי אירוע (ניתן להציג ללא חשיפת שם הארגון), וכלים לליווי מוצלח של המיזוג.

דוגמאות לנושאים:

  • חיבור בין תרבויות ארגוניות במיזוג.
  • תהליך המיזוג – והצעדים שיש להוביל מול המשאב האנושי על מנת לחברו למיזוג.
  • חיבור מערכות שכר שונות במיזוג.
  • תהליך המיזוג – שלבים, גורמים מעורבים, תפקיד משאבי אנוש בכל שלב, והיבטים לוגיסטיים ואנושיים בכל שלב
  • תהליכי למידה – כיצד החברה הנרכשת לומדת את החברה הרוכשת ואיך החברה הרוכשת לומדת את החברה הנרכשת – תרבות, טכנלוגיה, תהליכים , מערכות
  • חווית העובד בתהליך – מעבר של מערכות, הקניית שפה חדשה
  • כיצד בונים סיפור חדש לחברה הנרכשת ולחברה הרוכשת
  • פאנל של עובדים/ מנהלים – החוויה של עובד/ מנהל שעבר מיזוג
  • פרידה מעובדים בעקבות מיזוג/ רכישה, כיצד לבצעה, איך לשמור על הידע הארגוני.

את ההצעות להרצאה יש לשלוח למייל: yoram@hrus.co.il
לשאלות ניתן לפנות גם טלפונית: 050-8482823

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה