האם מודעת המשרה שלכם מושכת כישרונות או מרחיקה אותם?

האם מודעת המשרה שלכם מושכת כישרונות או מרחיקה אותם?

האם מודעת הדרושים שלכם מושכת או מרחיקה את המועמדים?

שיתוף
מודעת גיוס מוצלחת

מודעת גיוס מוצלחת

קל לראות מה עושה מודעת עבודה לנהדרת. מודעת עבודה נהדרת היא זו שמושכת אנשים נלהבים לעבוד בשבילך, ומזכה אותך בפניות רבות ממועמדים. רוב מודעות העבודה נכשלות בשני סעיפים:

1. הן מתחילות בלספר למועמדים על העמדה הגבוהה והחשיבות העצמית של החברה מבלי לספק עדות לחוות דעת ע"י משפטים כגון, "היסטוריה ארוכה של מצוינות" "מובילה בתעשייה שלה." שזה לא עניין גדול – כל אחד יכול להגיד את זה. מה הופך את החברה הזו למקום נהדר לעבוד בו? זה מה שהמועמדים רוצים לדעת.

2. מודעות העבודה הגרועות ביותר אפילו לא מדברות עם האנשים שקוראים אותן. הם מדברים מעל פני הקוראים שלהם, באמצעות גוף שלישי, כך: "המועמד הנבחר יהיה בעל 20 שנות ניסיון במנועי חיפוש, יכולת לנגן על טרומבון תוך כדי רכיבה על חד אופן ושיח ביוונית עתיקה מצוינת, בתוספת רישיון נהיגה על מונית.

כאשר אתה מדבר מעל פני מחפשי העבודה בגוף שלישי, בהתייחסות למועמד הנבחר במקום "לך" כמו כל סוג אחר של מודעה טובה, אתה למעשה אומר "אנחנו לא יודעים מי המועמד הנבחר יהיה, אבל אנחנו יכולים לומר בוודאות שזה לא יהיה אתה".

זוהי דרך איומה לנסות ולמשוך אנשים חכמים. כל אחד עם מינימום הערכה עצמית ידלג מיד על המודעה שלך ויחפש לעבוד עבור מישהו אחר – אתה יכול להאשים אותם?

מודעות המשרות הטובות ביותר יספרו לך מדוע העבודה תהיה כיפית ומעניינת. מודעות עבודה גרועות ידלגו על חלק זה לחלוטין. הן יזמזמו שוב ושוב על הכישורים ההכרחיים שמבקש העבודה יצטרך להוכיח, כדי שהחברה הנשגבת תפנה את תשומת לבה לכיוונו.

מה סוג כזה של מודעת משרות משעממת ומעליבה תביא אליכם?

היא תביא אליכם מחפשי עבודה נואשים ללא הערכה עצמית (וכנראה בצדק), שאינם בהכרח מתאימים לתפקיד וירצו לעבוד בכל מחיר אך לא יספקו תמורה הולמת. הם יסכימו לקבור את הצרכים שלהם ואת האישיות שלהם כדי לקבל עבודה. אל תצפו להרבה יצירתיות או חדשנות או חשיבה עצמית פורייה מאותם אנשים.
אם אתם מיושנים ומתעבים חדשנות ורעיונות חדשים, אתם תוכלו להיות מאוד מרוצים ממחפשי העבודה שיפנו אליכם באמצעות מודעה זו. לפחות עד אשר בעלי המניות שלכם יתחילו לשאול למה אתם לא עושים כסף.

להלן 5 דרכים לשפר את המודעה לאיתור וגיוס כישרונות:

כתבו מודעה עם טון אנושי ואישי

הנה דוגמה: סבא שלי הגה את הרעיון למוצר החברה בשנת 1955 כדי להמציא גלגל חדש בצורת משולש וכעת אנו מתרחבים על פני 3 יבשות.

סקרנו את הקוראים והלהיבו אותם

לדוגמה: קיבלנו אישור לפיתוח ספינה מודולרית, בקרוב נתחיל להרכיב את חלקי הספינה ולשגר אותם לעולם באמצעות אתר המסחר האלקטרוני הראשון שלנו. אנו זקוקים למנהל אתר E-Commerce מבריק לניהול המכירות והשיווק המקוון של העסק שלנו ולבצע תיאומים עם הייצור והרכישה.

ספרו להם עם מי יזכו לעבוד

העבודה תהיה מסעירה ואינטנסיבית, מי לא רוצה לעבוד על ספינה מודולרית חדשה? תוכלו לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי המכירות ועם כל אחד אחר בצוות שלנו.

ספרו על השכר

אם אתה חושב ששכר של 40,00 ₪ לחודש יתאים לך והמשרה מוצאת חן בעיניך ומתאימה לך, בבקשה כתוב לי במיל: XXXX@XXXXX.com וספר לי מדוע, ב- 300 מילים. הוסף את כתובת פרופיל ה- LinkedIn שלך בהודעה ודלג על קורות החיים.

עדכנו מתי המועמד יקבל תגובה

אחד מאיתנו יחזור אליך תוך 48 שעות מיום קבלת ההודעה שלך או ביום העסקים הבא.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה