4 דרכים לשפר את ניהול הפגישות הדיגיטלי שלכם

4 דרכים לשפר את ניהול הפגישות הדיגיטלי שלכם

רוב העסקים כיום, מנהלים את הפגישות והתקשורת שלהם באמצעות הדיגיטל, בין אם זה דרך אתר האינטרנט או באמצעות יישום צד שלישי עם תזמון מקוון

שיתוף
בלוקצ'יין במשאבי אנוש

בלוקצ'יין במשאבי אנוש

עם זאת, רוב העסקים לא לקחו את הזמן כדי לייעל את מערכת הפגישות שלהם כך שתהיה יעילה וחסכונית ככל האפשר.

מטרות עיקריות

בעת אופטימיזציה של תזמון מקוון, אלו הן המטרות העיקריות שתרצו להשיג:

מקסום פגישות

ראשית, תרצו לקיים פגישות רבות ככל האפשר. ככל שתבצעו יותר פגישות, כך תרוויחו יותר. גם אם מדובר במנהל גיוס שמקיים ראיונות עבודה. חשוב שהמערכת תתמוך בכך.

חווית לקוח

חשוב לוודא שהפגישות והתקשורת עם הלקוחות/מועמדים, יהיו מספקים עבורם ככל האפשר. התהליך צריך להיות מהיר, קל למעקב, ונוח.

ייעול תהליך התזמון

תהליך תזמון צריך להיות גם כן יעיל ומאפשר לך ולצוות שלך סדרה פשוטה יותר של משימות, חסכון בזמן, ומזעור טעויות.

להלן 4 דרכים לשפר את תהליך הדיגיטלי של ניהול הפגישות והתקשורת:

השתמשו באפליקציית תזמון של צד שלישי

ראשית, שקלו להשתמש באפליקציית תזמון מקוונת של צד שלישי (אם אינך משתמש כבר באחד מהם). מעל 61% אחוזים מהעסקים הקטנים מוצאים שקל יותר לנהל לוח זמנים עם סוג כלשהו של תזמון התוכנה, כך סביר להניח שתשתפרו את התהליכים הפנימיים שלכם וכן תקלו על הלקוחות. אפשר לפתח אפליקציית תזמון משלכם, אבל זה יגזול זמן ועלויות יקרות והמוצר המוגמר כנראה לא יהיה טוב כמו אלו שפותחו על ידי אנשים המקדישים את כל זמנם לכך. שימוש באפליקציה של צד שלישי גם תקטין את זמן ההשבתה הפוטנציאלי שלכם, ויבטל כמעט לחלוטין את הצורך בתחזוקה שוטפת, שכן זה כבר יטופל.

בצעו אופטימיזציה של דף הפגישה שלכם

וודאי תרצו לבצע אופטימיזציה של דף הפגישה שלכם כדי שידורג במנועי החיפוש. כל הדומיין שלכם צריך להיות מותאם עבור מנועי החיפוש, אשר ניתן לביצוע על ידי משיכת יותר קישורים נכנסים המצביעים על התחום שלכם, ואופטימיזציה של האתר שלכם לנייד, כולל תוכן באיכות גבוהה בכל הדפים הפנימיים. תוכלו לייעל את דף הפגישה שלכם באופן ספציפי על ידי אופטימיזציה של תג הכותרת ותיאור המטא שלכם שידברו על תהליך תזמון הפגישות, בניית קישורים המפנים באופן ספציפי לדף זה ואופטימיזציה של תוצאות חיפוש מקומיות על ידי משיכת ביקורות טובות יותר יהפכו את דף התזמון שלכם לגלוי יותר במנועי החיפוש, אשר ימשוך יותר מבקרים ועוד פגישות.

אספו את כל המידע באותו פורמט

אם אתם משתמשים באפליקציה לפגישה מקוונת של צד שלישי, רוב הסיכויים שכל פרטי הלקוחות שלך יאספו באותו פורמט באופן אוטומטי. עם זאת, עדיין משתלם לוודא שהמידע של לקוחותיך נאסף בדיוק באותו פורמט. שינויים קטנים, כגון פיצול "שם משפחה" ו "שם פרטי" משדה "שם", יכולים למנוע את הצורך "לנקות" את פרטי הלקוחות שלך ויכולים למגר עמימות בעת בדיקת הפגישות הקרובות.

חלקו אחריות בין חברי הצוות

תצטרכו היררכיה מוצקה כדי לקבוע מי אחראי על לוח הפגישות, והצעדים הנוספים במערכת. לדוגמה, תוכלו לקבוע שמנהל המשרד שלכם אחראי על השדה של כל המינויים החדשים, והם עשויים להאציל פגישות ספציפיות לחברים בודדים בצוות שלך. וודאו שהתהליך מתועד באופן רשמי – ונאכף, אם חברי הצוות שלך לא יעקבו אחריו.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה