הלינקדאין הוא כלי מצוין לגיוס עובדים לחברה שלך ועל מנת לממש את מלוא הפוטנציאל שלו ולהגיע למקסימום מחפשי עבודה, להלן מספר טיפים לשימוש נכן ויעיל:
ארבעה יסודות לפרופיל העסקי
הפרופיל העסקי של החברה שלך מושתת על ארבעה יסודות: תמונה, כותרת, סיכום, ומילות מפתח.
תמונה – התמונה של הפרופיל בלינקדאין צריכה להיות מקצועית ומשקפות את המותג שלך. מחקרים מראים שפרופילים בעלי תמונה מקצועית ומשקפת חברה, מקבלים 30% כניסות יותר, דרך תוצאות החיפוש. כמנהל גיוס אתה וודאי תרצה להיות במקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש והתמונה הנכונה תקדם זאת כראוי.
כותרת – יחד עם השם שלך ותמונת הפרופיל, הכותרת אף היא עולה בתוצאות החיפוש ועל סמך הכותרת המשתמש יחליט אם ללחוץ על הפרופיל שלך או של מגייס אחר. כותרת טובה תציג את מה שהחברה שלכם עושה, ויש לך 120 תווים המאפשרים לך לתאר זאת בצורה הטובה ביותר.
סיכום – (Bio section) הסיכום הוא המקום שבו אנשים הולכים לבדוק את מהות החברה והרקורד שלה בתעשייה. כדאי לציין שם 2-3 סעיפים על החברה, התפקיד, והייחודיות שלהם. חשוב לזכור להוסיף את פרטי הקשר שלך בסוף הסעיף הזה, על מנת להקל על מחפשי העבודה ליצור איתך קשר.
מילות מפתח – מילות המפתח הן אלו שהמועמדים שלך לתפקיד יחפשו, על מנת שיגיעו אליך. בחירת מילות המפתח הנכונות ביותר לפרופיל העסקי נעשית ע"י מחשבה, מה המועמדים יחפשו שיביא אותם לפרופיל שלך. חשוב במילות המפתח לכתוב את תחום העיסוק של החברה ומהות התפקיד המוצע.
התאמה אישית של כתובת ה- URL של הפרופיל העסקי שלך
הפרופיל העסקי שלך יוכל להיות מקצועי יותר כאשר מבצעים לו התאמה אישית. בעת ההרשמה ללינקדאין, אתה מקבל באופן אוטומטי כתובת URL לפרופיל שלך. אם אתה מעוניין למקם את עצמך גבוה בחיפושי העבודה, תוכל לשנות את כתובת ה- URL הזו, להוסיף את שם החברה כך שיהיה קל יותר לאנשים לאתר אותה בלינקדאין.
יצירת 'דף ראווה' לחברה שלך
דף הראווה שלך (Showcase)בלינקדאין, משמש כ'חלון הראווה' שלך למחפשי העבודה. הדף הזה מציג את מהות החברה, פרטי העסק, שיתוף עדכונים ואינטראקציות עם לקוחות ומועמדים פוטנציאלים. יצירת דף ראווה מציג את החברה בצורה אופטימלית וגם חושף אותה לאנשים חדשים ברשת.
אופטימיזציה של SEO LinkedIn
משתמשי לינקדאין מריצים אלפי חיפושים בכל יום, בעיקר על משרות פוטנציאליות. היתרון הוא שאתה יכול להשפיע על דירוג החיפושים לחברה שלך בקלות יחסית, באמצעות אופטימיזציית SEO ברשת. על מנת לקבל דירוג טוב יותר בחיפושים, וודא כי שילבת מילות מפתח רלוונטיות בכותרת שלך, בתפקיד שלך ובסיכום שלך. השתמש במילים כגון: שם החברה, סוג הפיתוח, ענף התעשייה, מיקום פיזי ואפילו שמות של מנהלים בכירים שעובדים בה, אותם המועמדים עשויים לחפש.
הגדלת מעגל החברים
ככל שתגדיל את מעגל החברים שלך בלינקדאין, כך יחשפו לחברה ולתפקידים המוצעים, יותר ויותר גולשים. ישנם דרכים רבות לחיבור עם אנשים נוספים בלינקדאין – איתור אנשים באמצעות האימייל שלהם, צירוף חברים משותפים, הצטרפות לקבוצות עם עולמות תוכן דומים, שליחת בקשות חברות באמצעות הודעות
טיפוח קשרים בלינקדאין
ברגע שבנית רשת של קשרים בלינקדאין, חשוב מאוד לטפח אותם. אפשר לעשות זאת על ידי לחיצת לייק על תכנים שהם מעלים וכתיבת תגובות לפוסטים ולתמונות שלהם. שליחת הודעות אישיות עם התעניינות בשלומם ועיסוקם. שיתוף פוסטים שלך עם חברים בלינקדאין והעלאת תכנים משלך לקבוצות של אנשים עם עולמות תוכן קרובים לשלך.