המגייסים זקוקים לסיוע טכנולוגי

המגייסים זקוקים לסיוע טכנולוגי

סקר חדש מראה: אנשי הגיוס בארגונים עוסקים באדמיניסטרציה בממוצע שעתיים ביום במשימות שאותן יכולות לבצע מערכות

שיתוף
תהליך גיוס עובדים

תהליך גיוס עובדים

ישנן חברות השמה שעובדות בשביל ארגונים שונים ומגוונים במשק. העובדים שלהן חדורי מוטיבציה להצליח בכל משימה אך החברות הללו מבוססות על מודל כזה שאולי זה יצליח יותר עם לקוח אחד ופחות עם האחר… המגייסים מבית, אלו שעובדים עבור הארגון, שמחוברים אליו, אלו שאוכלים צהריים עם העובדים בצוותים החסרים ויודעים כמה כואב לארגון בכל שעת ואקום… אצלם המחויבות לגייס כמה שיותר מהר את העובד הכי מתאים היא לא בגדר עוד הצלחה אלא בגדר מטרה עליונה. למגייסים מבית יש הרבה יותר מחויבות והרבה יותר לחץ ולכן חוסר היעילות ובזבוז הזמן בתהליך העבודה שלהם מציק וממש מפריעה להם. כך לפחות על פי סקר עדכני.

המגייסים בארגונים in-house recruiters חשים שהם עדיין תקועים בעידן האדמיניסטרציה, כך עולה מסקר של Cornerstone European שתוצאותיו פורסמו לאחרונה באתר משאבי אנוש Recruitment Buzz. על פי סקר זה אנשי הגיוס בארגונים עסוקים מאוד, מבוקר עד ערב, אולם הם לאו דווקא מצליחים לנצל את הזמן שלהם בצורה הנכונה. לדברי המגייסים, הם מבלים כשעתיים ביום במשימות אדמיניסטרטיביות שאותן יכולות להחליף המערכות הטכנולוגיות. שימו לב, מדובר על "בזבוז" של מעל יום עבודה בשבוע לכל מגייס.
 

מהסקר שלפנינו עולה כי מנהלי הגיוס עסוקים במהלך יום עבודה שגרתי בעיקר במשימות לפי החלוקה הבאה:

  • 44% איתור מועמדים מתאימים ומקורות גיוס
  • 22% עבודה על קורות חיים וטופסי הגשת מועמדות
  • 18% ראיונות עבודה
     

אז מה רוצים המגייסים ואיך אפשר להפוך את החיים שלהם להרבה יותר פשוטים?

  • 62% מקרב המגייסים מבית היו רוצים לקבל תמיכה טכנולוגית בשלב החיפוש אחר מועמדים.
  • 58% מקרב המגייסים היו שמחים לקבל תמיכה טכנולוגית בשלב תיאום/תזמון פגישות ושיחות עם מועמדים.
  • 47% מקרב המועמדים היו רוצים לקבל יותר תמיכה טכנולוגית בתהליך הערכת קורות חיים וטיפול בטופסי הגשת מועמדות.

 

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה