בוועידה השנתית לגלובליזציה ,אסטרטגיה ופיתוח עסקי שנערכה לאחרונה במלון סיטי טאואר ברמת גן על ידי חברת מידע כנסים, הדגיש יוגב יצחק מחברת S.G Sustainable Grouth, כי אף חברות קטנות עשויות למצוא מקום בעולם הגלובאלי. יוגב יצחק הצביע על מחקר שנערך על ידי בנק ישראל ומצא כי רמת הפרודוקטיביות של חברות ייצוא, גדולה מזו של חברות המייצרות לשוק המקומי בלבד- בעיקר בשל הסיבה כי חברות אלו נאלצות להתמודד עם רמת תחרותיות גבוהה יותר בשווקים הבינלאומיים.
הגלובליזציה מחייבת לדבריו, פיתוחה של אסטרטגיה עסקית הולמת, הכוללת תרבות ארגונית ומנהיגות שישכילו להתמודד עם האתגרים אותם היא מציבה.
כניסה לשווקים גלובאליים גם מחייבת ייצור מוצרים גלובאליים בניגוד למוצרים לוקאליים. חברות המייצרות ציוד רפואי כמו אולטרה סאונד, השכילו להתאים את המוצר שלהם גם לארצות מתפתחות כמו הודו וסין, הם ייצרו מכשירים ניידים המסוגלים לתפקד אף בעת הפסקות חשמל ארוכות.
מחירים של מוצרים אלו זול בהרבה ממוצר דומה שנמכר במדינות מפותחות, רק לאחר שהחברה השיקה את המוצר במדינות העולם השלישי התברר כי ניתן למכור אותו אף במדינות מפותחות