8 מודעות הדרושים המדהימות ביותר

8 מודעות הדרושים המדהימות ביותר

מטרת מודעות הדרושים היא למשוך מועמדים פוטנציאליים לכן זה אך טבעי שהומור ויצירתיות יהיו בראש סדר העדיפויות ביצירת מודעות אלו

שיתוף
לטוב ולרע

 להלן 10 מודעות דרושים יוצאות דופן וממש מדהימות:

הבעיה המתמטית של גוגל

גוגל
למרות שבגוגל מודים כי משחקי מחשבה לא באמת עובדים לגיוס, אי אפשר להכחיש כי מודעת הדרושים שלהם פועלת מצוין לשם כך. המודעה מציגה בעיה מתמטית מסובכת שמהווה את תחילתו של תהליך המסתיים בעבודה פוטנציאלית כמהנדס בגוגל. המודעה מבטיחה שלמועמדים הניגשים תהיה סקרנות בריאה, יכולת פתרון בעיות ונחישות.

החיים קצרים מידיי בשביל קריירה לא נכונה

משרות בעיר
סוכנות גיוס גרמנית בשם 'משרות בעיר' יצרה את הקמפיין הגאוני הזה. באמצעות צפייה בחיי היומיום של עובדים במשרות לא מספקות, המודעה מדגישה את ההרגשה של להיות לכוד בתפקיד הלא נכון.

 

דרושים מעצבים רעבים

מעצבים רעבים

קחו תפוח אחד שהוא סימן אייקון והפחיתו כמה נגיסות – מה קיבלתם? – מודעה ממש מדליקה. המודעה נוצרה ע"י חברת 'טוניק תקשורת' והמסר הוא "דרושים מעצבים רעבים". המסר שלהם ברור כשמש. על ידי יצירת לוגו דומה אך שונה מזה של אפל, הם ממקדים אנשים בחוכמה להביט במודעה שלהם.

מודעת היכרות

לטוב ולרע
מודעת דרושים מצחיקה, קלילה ואינפורמטיבית שמנוסחת כהודעת היכרות. "קופירייטר בודד מחפש מעצב למערכת יחסים קריאטיבית". המודעה מקורית, מסקרנת ומעלה חיוך.

הכר את המשפחה

משפחה

מודעה מיוחדת של סוכנות השיווק MED K&K עושה שימוש בפסיכולוגיה 'הפוכה'. ע"י פרסום המשפחה שלהם כצוות של מפלצות שדים, אתה דווקא מקבל את הרושם שמדובר בחברה משפחתית חמה ותומכת, שיהיה נחמד לעבוד בה.

העבודה הטובה ביותר בעולם

העבודה הטובה בעולם

עם כותרת כזו למודעת דרושים, אין צורך להוסיף הרבה. לא משנה מהי המשרה המוצעת, אין ספק שמועמדים לא ידלגו על קריאת מודעה שנפתחת במילים הללו.

זהירות על הראש

זהירות על הראש
כולנו לומדים מגיל צעיר לשים לב לסימני אזהרה ומודעת הדרושים הזו מנצלת את זה לצורך הפניית תשומת הלב של מחפשי העבודה. אחרי ש"נזהרת על הראש שלך", אתה יכול להמשיך ולקרוא את הפרטים הנוספים במודעת הדרושים.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה