אם אתה נתקל במאמר מצוין בעדכון החדשות שלך (דף הבית) בלינקדאין שאחד מאנשי הקשר שלך שיתף, שתף אותו עם רשת החברים שלך ותן לו קרדיט על ידי תיוגו. תוכל לבצע זאת ע"י הזנת האותיות הראשונות של שם האדם בלינקדאין ולאחר מכן בחירת שמו בתפריט הנפתח. לא רק שאתה משתף תוכן נהדר עם הרשת שלך, אתה גם חושף את עצמך לרשת של איש הקשר המתויג.
הדרך לוודא שכמה שיותר אנשים נחפשים למותג שלך בלינקדאין, היא ליצור ולהגדיל את הקשרים החברתיים שלך ברשת.
להלן 7 דרכים ליצירת קשרים בלינקדאין:
תגובה על עדכון של מישהו אחר
כאשר אתה גולל דרך עדכון החדשות שלך, ומספק הערות על הצהרות או מאמרים שאתה מוצא בהם עניין. כך אנשים ברשת של אנשי הקשר שלך, עשויים להיות סקרניים לגבי ההערות והתגובות שלך כאשר אתה מגיב לאיש הקשר שלהם. כך אתה בונה או שומר על מערכת יחסים עם האדם ששיתף את המאמר ועם החברים שלו.
תגובה על דיון בקבוצת לינקדאין
מעורבות בקבוצות לינקדאין היא דרך נהדרת נוספת להגברת החשיפה של הפרופיל שלך ולבניית מערכות יחסים חדשות. במקום לגלול באופן אקראי בין הקבוצות שלך, ההמלצה היא להירשם כמנוי לקבוצות השבועיות של הודעות דואר אלקטרוני עבור 5 או 6 קבוצות שברצונך לעסוק בהן, ולאחר מכן פשוט לגלול דרך הודעות דוא"ל אלה פעם בשבוע ולהחליט באלו דיונים אתה רוצה להשתתף.
תגובה על תמונת פרופיל חדשה של מישהו
פרגון היא דרך מצוינת לחזק את מערכת היחסים שלך עם החברים בלינקדאין. אם אתה לא רוצה להגיב באופן ציבורי (כי כל הרשת שלך יראו את ההערה שלך) שלח לאיש הקשר שלך הודעה פרטית שאתה אוהב את תמונת הפרופיל החדשה שלו.
התחל דיון או שתף מאמר באחת מקבוצות הלינקדאין שלך
מדי פעם אתה יכול גם לשתף את התוכן שלך עם קבוצות הלינקדאין על ידי פתיחת דיון. חשוב לא רק לפרסם מאמר "ולברוח", אלא לנהל דיון, לשאול שאלה, ליצור עניין. מנהל הקבוצה רוצה שהקהילה שלו תקיים אינטראקציה בתוך הקבוצה ולכן אם רק "תזרוק" פוסטים או מאמרים בקבוצה, אתה עלול להיחסם. יש גם הרבה יותר השפעה ביצירת דיון סביב נושא ההודעה שלך.
לברך מישהו על התפקיד החדש שלו
לינקדאין מודיעה לך כאשר אנשי הקשר שלך שינו מקומות עבודה. אבל לפעמים זה לא ממש שינוי עבודה, אלא רק שינוי קטן בכותרת. אם אתה מוודא כי איש הקשר שלך אכן החליף מקום עבודה, תוכל לברך אותו ולפרגן לו על כך.
שתף את הבלוג שלך בלינקדאין
בכל פעם שאתה מפרסם פוסט בבלוג, אתה צריך כמובן לשתף אותו עם הרשת שלך. אל תשכח לכלול טקסט 'טיזר' שימשוך את הקוראים.
אחל לאנשי הקשר שלך 'יום הולדת שמח'
לינקדאין תשלח לך תזכורת כאשר אנשי הקשר שלך חוגגים את יום ההולדת שלהם. זוהי עוד דרך נהדרת לשמור על קשר ולשלוח להם מסר יום הולדת ידידותי.