5 סיבות לכך שעליכם לכלול את טווחי השכר במודעת הגיוס

5 סיבות לכך שעליכם לכלול את טווחי השכר במודעת הגיוס

השאלה אם לחשוף או לא לחשוף את טווח השכר לתפקיד המוצע במודעת הגיוס שלכם, היא אחד הדיונים החשובים שעולים רבות במחלקת משאבי אנוש

שיתוף
חשיפת טווח השכר במודעת הגיוס

חשיפת טווח השכר במודעת הגיוס

אין ספק כי לחשיפת טווחי השכר ישנם חסרונות. המתחרים שלכם יוכלו לגלות את טווחי השכר שאתם מציעים ולנסות להתעלות עליהם, העובדים הקיימים בחברה שלא מגיעים לרמות השכר הללו עלולים להיות ממורמרים, והבעיה אולי המרכזית ביותר היא, שמועמדים עשויים לפסול את הצעת העבודה בשל טווחי השכר שהצעתם, לפני שבכלל הם פגשו בכם והבינו את היתרונות הנוספים בעבודה בחברה.

עם זאת, ישנם יתרונות מרכזיים לחשיפת טווחי השכר שאין להתעלם מהם, והם יכולים פעמים רבות לעשות את ההבדל בין איתור וגיוס כישרונות לחברה ובין פספוסם.

להלן הסיבות לכן שעליכם לחשוף את טווחי השכר לתפקיד:

אתם עשויים לפספס מועמדים פוטנציאלים רבים כשאינכם מציינים את טווח השכר

מחקר שנערך על ידי באינטרנט ע"י SMART Recruit מצא, שכאשר מודעות הגיוס כוללות טווחי שכר המגייסים מקבלים 30% יותר פניות ממועמדים. פורטל הקריירה בבריטניה jobsite מצא, כי השמטת טווחי השכר ממודעות הגיוס מאבדות את דירוג איכות המודעה ב- 25-35%. כלומר מאגר המועמדים הפוטנציאליים שלכם מתכווץ באופן דרסטי כאשר אינכם מציינים טווחי שכר במודעות הגיוס שלך.

אמינות ושקיפות

חברות שמציינות טווחי שכר במודעות הגיוס, מייצרות אמון וערך של שקיפות עוד בטרם המועמד אפילו פנה לחברה. מועמדים מעריכים את נושא השקיפות במידה משמעותית. מחקרים מראים כיום שבעיקר בני דור המילניום והדור הצעיר בכלל, יעדיפו לעבוד במקום עבודה שדוגל במדיניות של שקיפות. בחשיפת טווחי השכר אתם מייצרים ערך משמעותי לאותם מועמדים, ומגדילים את הסיכויים שרבים מבני הדור הצעיר יפנו אליכם.

ניתן לגלות את טווח השכר גם מבלי שתפרסמו אותו

בעידן הנוכחי מאוד קל לגלות את טווחי השכר שהחברה מציעה לעובדים שלה בתפקידים השונים, גם שגם אם לא תפרסמו את הטווח, המועמדים יוכלו לגלות את המידע הזה בכל מקרה. הם אפילו לא צריכים לחפור עמוק לשם כך. אתרי השוואות שכר ברשת מוצעים בשפע, כמו כן הרשתות החברתיות מאפשרות לאנשים לתקשר עם עובדים קיימים בחברה ולברר את הטווחים הרלוונטיים. כך שהסתרת המידע הזה יכולה רק לגרום לכך שמידת השקיפות תפגע, אך אינה מונעת לחילופין את האפשרות לגלות את המידע המדובר.

הבלטת מודעת הגיוס שלכם

כיוון שמרבית החברות המגייסות עדיין לא חושפות את טווחי השכר במודעות הגיוס שלהן, חשיפת הטווחים תגרום למודעה שלכם לבלוט יותר ולעניין יותר מועמדים. בכך אתם מייצרים ערך שיווקי למודעת הגיוס. מועמדים שיבחינו במספרים המציינים שכר במודעת הגיוס, ככל הנראה יסתקרנו יותר לקרוא את יתר הכתוב במודעה ובכך הרווחתם חשיפה גדולה ורבה יותר למועמדים.

סינון מועמדים

בדיוק כפי שאתם מציינים את הדרישות ההכרחיות מהמועמדים במודעת הגיוס שלכם, לצורך סינון מאות קורות חיים ופניות לא רלוונטיות שיציפו אתכם ויגזלו מכם זמן מיותר, כך גם טווחי השכר מייצרים סינון ראשוני רלוונטי. מועמדים שטווחי השכר נמוכים עבורם באופן משמעותי, גם אם יהיו מאוד מרוצים מתרבות ומדיניות החברה, ככל הנראה לא יתפשרו במידה רבה על השכר המוצע. לכן, חשיפת הטווחים תאפשר לכם לקבל פניות ממועמדים שהשכר המוצע מתאים להם ומשרת את צרכיהם, כך שלא תבזבזו זמן ומשאבים לראיין אנשים שלא יקבלו את ההצעה בסופו של דבר.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה