5 טכניקות לשימוש יעיל ב- InMail של לינקדאין למשיכת מועמדים

5 טכניקות לשימוש יעיל ב- InMail של לינקדאין למשיכת מועמדים

ה- InMail של לינקדאין הוא מייל להודעות אישיות והוא כלי אפקטיבי לפניות אישיות למועמדים פוטנציאליים ולקבלת תשובותיהם

שיתוף
שיווק בלינקדאין

שיווק בלינקדאין

עם זאת, חשוב להשתמש בכלי הזה נכון, ולהמנע משליחת הודעות לא רצויות, לא ערוכות וללא מחשבה תחילה.

ישנן כמה טכניקות לשימוש יעיל ב- InMail של לינקדאין כדי לכתוב בו הודעה מוצלחת ולהפוך אותו לפלטפורמה מצוינת לתקשורת עם מועמדים ומשיכתם לחברה.

להלן 5 טכניקות לשימוש יעיל ב- InMail של לינקדאין למשיכת מועמדים:

מטרת ה- InMail

מטרת השימוש ב- InMail היא להתחיל שיחה עם המועמד הפוטנציאלי שלכם. לא יותר, ולא פחות. חשוב לזכור את המטרה הזו ולהבין כי אתם לא הולכים "לסגור את העסקה" עם המועמד ב- InMail. המסר שלכם צריך לפתוח את הדו-שיח בניכם לבין המועמד, ולעסוק בעניים המטרות ונתיב הקריירה שלהם. קבלת תשובה מהם, זו המטרה היחידה שלכם.

שימוש בשורת נושא מושכת עניין

"אנחנו מחפשים עובדים", "הזדמנות קריירה בחברת XXX", "הזדמנות להצלחה".. כל אלו הן סיסמאות ריקות מתוכן, משעממות וללא מחשבה מאחוריהן.

שורת הנושא של ה- InMail שלך, הוא הרושם הראשוני שאתה מייצר אצל המועמד הפוטנציאלי. אם זה לא מצליח לעניין אותם, אתה מאבד נקודות. חשוב ששורת הנושא תהיה מתוכננת מראש, עם קופירייטינג מוצלח, מעוצבת בקפידה, עם תוכן שנון ומעניין שהמשכו יהיה כתוב ממש כמו סיפור.

המפתח כאן (כמו בגוף ה- InMail שלך) הוא התאמה אישית. ה- InMail שלך צריך להיראות כאילו הוא נכתב בהתאמה אישית למועמד הספציפי בלבד. על ההודעה לעניין את המועמד, ולגרום לו להשיב לך. כיצד אתה גורם לאנשים להתעניין בך? התשובה: להיות שונה!. אל תעשה את מה שכולם עושים, ואל תעתיק ניסוחי פניות ממגייסים אחרים.

"XXX הציע שאצור איתך קשר..", יכולה להיות שורת נושא נהדרת. היא מיד מחברת אותך למועמד ע"י חבר משותף ויוצרת קשר אישי ביניכם. זאת כמובן בהנחה שיש לכם חבר משותף שאכן המליץ שתפנה את המועמד.
"אהבתי את המאמר שלך בנושא.." גם זו שורת נושא מעולה. היא מחמיאה למועמד ומוכיחה לו כי ההתעניינות שלך בו אישית.

הצג את עצמך

אף פעם על תניח כי המועמד יקליק על הפרופיל שלך כדי לנסות להבין מי הפונה אליו. לא תמיד יש למועמדים הפוטנציאליים זמן לחקור. במקום לשחק "משחקי בילוש", פשוט הצג את עצמך כמגייס מטעם חברת XXX, והסבר לו מדוע אתה פונה אליו. בכך אתה מכבד את זמנו ואת תשומת לבו של המועמד הפוטנציאלי.

כתוב פתיח מהיר ב- InMail בו כתוב מי אתה, מה אתה עושה ולמה אתה מעוניין ליצור עמו קשר.

קצר וקולע

אנשים בימים אלה הם בהחלט מחוסרי זמן. כולם עסוקים בעבודתם, או בחיפוש עבודה, ולכן ככל שההודעה שלך תהיה קצרה וקולעת, כך הם יודו לך על כך שחסכת להם זמן. תוכן ההודעה צריך להיות קצר, ענייני וקולע. כתבו להם על המשרה שאתם סבורים שהם יתאימו לה, ומדוע, ובקשו מהם אמצעי תקשורת אחר כגון מספר טלפון או אימייל, דרכו תוכלו לשוחח איתם באריכות.

עשה את זה אישי

המועמדים שלכם צריכים להרגיש שההודעה הזו נשלחת אליהם בלבד. כדי להבטיח הודעה מותאמת אישית, יש לכלול לפחות שני דברים שמייחדים את המועמד בהודעה. לדוגמה, תחום הלימוד הספציפי שלו, או מקום העבודה הנוכחי בו הוא עובד.

קראו את הפרופיל של המועמד היטב על מנת לאתר את הדברים המייחדים הללו. התייחסו לתואר שלו, למידת הניסיון, לוותק שצבר, לתחום בו הוא עוסק, וכד', וקשרו את הדברים הללו לסיבה לכך שאתם סבורים כי הוא יהיה המועמד המתאים לעבוד בחברה שלכם. במידה והוא מביע עניין וחוזר אליכם, תאמו איתו שיחה טלפונית או פגישה אישית בה תוכלו לשוחח ברצינות על אפשרויות הקריירה שלו בחברה שלכם.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה