עמוד הקריירה באתר האינטרנט הוא השער של החברה אל העולם. למעשה, הוא הדרך שלכם לעשות רושם ראשוני נהדר על מחפשי העבודה , לכן הוא צריך להיות טוב.
עמוד קריירה אפקטיבי' חיוני לכל עסק שמגייס עובדים. באותה מידה חשוב לעקוב אחר הביצועים של העמוד כדי שתוכלו לשנות אותו כך שיפיק ביצועים טובים יותר, ימשוך וישמור על אינטרס הגיוסים שלכם בכל רגע נתון.
להלן 4 דברים שתוכלו לעשות כדי לייעל את עמוד הקריירה שלכם:
יישמו עיצוב גמיש
יותר ממחצית מכלל החיפושים העסקיים, המוצרים או השירותים מתחילים במכשיר הנייד. חשוב מאוד להתאים את עמוד הקריירה שלכם לממשק הסלולרי ולוודא כי אתם מציעים חווית משתמש אידאלית, כדי שלא לאבד מחפשי עבודה לטובת אתרים אחרים.
עמוד קריירה ידידותי לנייד צריך להתאים לגודל של כל מכשיר נייד ממנו הוא נצפה, כנ"ל לגבי העיצוב. יש לשים לב כי העמודים אינם משתרעים מעבר לרוחב של מסך הטלפון, הדורש גלילה נרחבת, והקישורים לא קטנים מדי לאצבעות. הכל צריך להיות מותאם לטלפון הסלולרי, כדי ליצור חווית חיפוש עבודה קלה ונוחה.
שתפו תוכן חדש
בדומה לאופן שבו חנויות מפרסמות את המוצרים שלהם באמצעות תוכן מרתק וסיפורי מוצר, עליכם להציע תוכן בעמוד הקריירה שלכם, שימשוך מועמדים לקריאה.
תוכן חדש ורלוונטי מסייע תמיד בהשגת כניסות לעמוד והגדלת טווח היעד שלכם למועמדים. סיפורים מעניינים מעמוד הקריירה תוכלו לשתף בעמודי החברה ברשתות החברתיות ולהגדיל את קהל הקוראים.
מאחר שבמכשירים ניידים יש בדרך כלל מסכים קטנים יותר, בדרך כלל ניתן לגשת לתוכן נגיש ויזואלי ולכן חשוב לפרסם תמונות וסרטונים רלוונטיים בעמוד. אם לא תשקיעו בתוכן מושך מבחינה ויזואלית, זה עשוי ליצור קהל יעד מופחת יותר.
חשוב גם לכתוב תוכן שהמבקרים באתר יכולים לשתף. כגון מועמדים שהתקבלו לעבודה ומספרים על חווית הקליטה והעבודה שלהם.
כתבו הודעות תמציתיות
לאנשים אין תמיד זמן לקרוא מודעות דרושים ארוכות ומייגעות. ככל שתתמצתו את פרטי המשרות שלכם בעמוד, כך לאנשים יהיה קל ונוח יותר לקרוא אותם עד הסוף ושלוח קורות חיים רלוונטיים. תוכלו להדגיש ולהבליט קריטריונים הכרחיים של המועמדים או כישורים חשובים במיוחד, כך שמועמדים שאינם מתאימים יוכלו להמשיך הלאה, לקריאת המודעה הבאה. ככל שהחוויה שלהם תהיה נעימה יותר, כך הסיכוי שהם יחזרו לעמוד תגדל באופן משמעותי.
השתמשו בערכי התנהגות
כדי לשפר את העמוד שלכם, חשוב לבצע אנליטקה של כניסות לאתר, לבחון את התוצאות ולעדכן את העמוד בהתאם לניתוח.
החדשות הטובות הן שאתה יכול בקלות למצוא את המידע הזה בחינם. Google Analytics הוא כלי קל לשימוש שיספק לך בדיוק את מה שאתה צריך: התנהגות מפורטת של המשתמשים בעמוד שלך. ברגע שאתה יודע מה עובד ומה לא, תוכל לכוונן את מה שאתה מציע באינטרנט כדי לעזור להגדיל את הכניסות לעמוד.
תוכל גם להפעיל את הכלי Crazy Egg כדי לקבל מפה של האתר שלך ופרטים על המקום שבו משתמשים לוחצים. עובדות אלה יכולות לאפשר לך לשנות את הדפים שלך כדי להפוך אותם ליעילים יותר.