L’Oréal, חברת הקוסמטיקה והיופי הגדולה בעולם, הצליחה ליצור מותג מעסיק מרשים ביותר, בין היתר באמצעות קמפיין 'Are You In' במסגרתו העובדים משתתפים בשיחות מוכוונות קריירה בכל הפלטפורמות של המדיה החברתית.
גם אם אין לארגון את האמצעים הנדרשים לצורך הפקה ופרסום של קמפיין ענק, כותב יועץ המיתוג פול קייז'נר באתר Talent Culture, הוא עלול לבזבז זמן ומשאבים רבים אם לא ישכיל "למכור" את הסיבות שבגללן כדאי לעבוד בו.
כמה צעדים שיסייעו לכם להטמיע אותו בלי הרבה בלגן;
תכנית נוכחות במדיה החברתית. רוב הארגונים פעילים במדיה החברתית, וגם אם לא – עובדיהם נמצאים בה. כדי לעזור להם להעביר את המסר הנכון, ספקו 'עשו ואל תעשו' גנריים לשימוש במדיה החברתית. חשוב לעשות זאת בצורה של מדיניות רשמית, ואף להעביר מסרים על החברה לשיתוף. הרעיון הוא לתת כלים והנחיות, ולא לאפשר לעובדים לפעול במדיה החברתית ללא הכוונה.
שלבו פנייה אל העובדים בתכנית התקשורת שלכם. לכל החברות יש תכנית תקשורת כלשהי. גם אם אינה מתועדת רשמית, אתם יודעים מהו המסר שאתם חולקים עם לקוחות, בעלי מניות ומנהיגים. הוסיפו גם את העובדים לרשימה הזאת, גם פעם ברבעון תספיק בהחלט. ניתן לעשות זאת באמצעות דואר אלקטרוני, ניוזלטר, כינוסים עם מנהיגי מפתח בחברה או שימוש במדיה החברתית.
שלבו את ערכי הליבה בתרבות הארגונית. זה אמנם נשמע כמו טיפ מובן מאליו, אבל זכרו שעל התנהגותם של העובדים לשקף את מה שהלקוחות היו רוצים לראות בחברה שלכם כדי לגרום להם לעשות יותר עסקים אתכם. מהו המקום להדגים בו את הערכים המנחים את העובדים? במסגרת התרבות הארגונית כמובן. מותג מעסיק הוא האופן שבו אתם רוצים להיתפס כארגון בקרב העובדים. הכול נמצא בתרבות שלכם.
דפי קריירה באתר שלכם. עליהם להיות דפים באיכות גבוהה ביותר, ולא עוד טופס אוטומטי המבקש מאנשים לשלוח קורות חיים. על דפי הקריירה לשקף את המותג שלכם עבור העובדים. גם אם אין לכם אסטרטגיית מיתוג, חשבו מה אתם יכולים להציע לעובדים פוטנציאליים ולמה כדאי להם לעבוד אצלכם. הציגו את התשובות לשתי שאלות אלה בדפי הקריירה.