תוכן מלל או ווידאו ברשתות החברתיות מספרים את סיפור החברה ואת תרבות הארגון. מחפשי העבודה מחפשים אחר תוכן שיוכיח להם שמקום העבודה המוצע הוא אכן ראוי ומיטבי לעבודה.
המותגים עושים שימוש בתוכן כדי לעורר עניין ולמשוך קהל. אך גם לתוכן יש מגוון סוגים, רבדים ואיכויות וכדי להבטיח שהמותג שלך אכן ימשוך עניין והצלחה, עליך ליישם אסטרטגיות תוכן מצוינות שיביאו להצלחה. מה שנדרש כדי להגדיר אסטרטגיות תוכן להצלחה? כיצד לתכנן כראוי, לפרסם, וליישם את מאמצי התוכן שלכם כדי להגדיל את ערך המותג?
להלן שלושה תחומים שיכולים להשפיע באופן דרמטי על הצלחת אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם:
תיעוד תוכנית התוכן
הסטטיסטיקה מראה כי חברות לא מתעדות בדרך כלל את האסטרטגיות שלהם (רק 35% מהמשווקים עושים זאת). ובכמה מחקרים שנערכו בנושא וסקרו מנהיגים שיווקיים, הנתונים הוכיחו, למרבה הצער, שזה אכן כך.
אסטרטגיות תיעוד התוכן טובות לא רק לטובת צוות השיווק שלך. שיווק תוכן יכול להיות ממונף עבור גיוס, יחסי ציבור, הכשרה עובדים, ומחלקות אחרות. על ידי תיעוד האסטרטגיה שלך, אתה יכול לקבוע איך כל מחלקה יכולה להשתמש בשיווק התוכן כדי להצליח ולראות איך שיווק תוכן ממלא תפקיד קריטי עבור כל מחלקה. בתמורה, זה יכול להגדיל את ההחזר על ההשקעה עבור החברה שלך בכללותה.
ייעול שיתוף מאמצי יצירת התוכן
יצירת תוכן מרתק בעקביות מצריכה השקעה הן בזמן והן בתקציב. אבל אם אתה יכול לרתום את הידע של החברה שלך למקום אחד, זה יכול לחסוך הרבה זמן ומשאבים בכתיבת ופרסום התוכן.
צור בנק ידע – מקום מרכזי לאחסון מחשבותיהם, רעיונותיהם, תובנותיהם, וחוויותיהם של מנהיגי החברה שלכם. זה יכול להיות נכס מרכזי בצוות שלכם בכל הנוגע ליצירת תוכן. המפתח הוא לוודא שאתה אוסף באופן פעיל ומעדכן את בנק התוכן על מנת למקסם את הפוטנציאל שלו. כדי לארגן ולייעל את המאמצים שלך, השתמש בתבנית בנק ידע כללי חינם.
יישר את המדדים עם ה- KPIs שלך ומדוד אותם
ערכי התוכן שאחריהם אתה עוקב צריכים להיות מושפעים ממטרות החברה שלך. לדוגמה, נניח שמחוון הביצועים הראשי של החברה שלך הוא גידול במכירות. יעדי התוכן שלך צריכים להיות תואמים לאחד מהבאים: מספר הפניות דרך האתר שלכם הכולל את התוכן וההמרה הפוטנציאלית שלהם למכירות או למספר הפניות שמקורן ממקורות אחרים המטופחים על ידי התוכן שאתה מפרסם.
במילים פשוטות, חשוב לבדוק כל הזמן את תוצאות התוכן שלך ולעדכן אותו.
חברות מתחילות למנף תוכן עבור גיוס העובדים שלהן והמאמצים לגיוס כישרונות. בעוד מעקב אחר הפניות ויישומים עשוי להיות אפשרי, הצוות שלך עשוי למצוא את ההצלחה הרבה ביותר פשוט ע"י חקר התוכן שהמועמדים עשויים לקרוא.
ללא קשר לערכים האיכותיים או הכמותיים שלך, השורה התחתונה היא שהצוות שלך פועל באופן יזום על מעקב וניתוח לאורך זמן. זה פותח את הדלת להכנת טיזרים או שינויים לאורך הדרך, ובסופו של דבר יכול להגביר את השורה התחתונה. כדי לעקוב בקלות אחר ערכים, צור גיליון אלקטרוני או השתמש בתבנית ניתוח מותאמת אישית.