שלושת עקרונות הגיוס: איכות, עלויות וזמן

שלושת עקרונות הגיוס: איכות, עלויות וזמן

ברמה הבסיסית ביותר, גיוס כולל שלושה עקרונות שיקבעו האם הוא מוצלח

שיתוף
עקרונות הגיוס

עקרונות הגיוס

עקרונות הגיוס הבסיסיים הם: איכות, עלויות וזמן. אלו הם שלושת עמודי גיוס כשמדובר בגיוס יעיל. ברוב המקרים שניים מהם עשויים לבוא בקלות – אבל השלישי יכול להוות אתגר אמיתי עבור גיוס כישרון לצוותי הגיוס.

עקרונות הגיוס הבסיסיים הללו הם האמת החשובה ביותר לכל מגייס ועל המגייסים לחשוב עליהם בראש ובראשונה.

בארה"ב לדוגמה, כשכלכלת האבטלה כמעט אפסית, המגייסים חייבים לנוע במהירות כדי להתחרות בשוק הכישרונות. למועמדים יש יותר אפשרויות עכשיו יותר מאי פעם, ומשיכת הזמן היא כבר לא אופציה. למעשה, גרירת החלטות גיוס לא ממש משפרת את איכות הגיוס, היא מקטינה אותה.

ייעול ותעדוף הגיוס בעזרת נתונים

הנתונים כיום עומדים במרכזן של החלטות רבות שאנו מבצעים, וזהו גם המפתח לשיפור המדדים בשלושת תחומי הזמן, העלויות והאיכות העיקריים. זה כמעט בלתי אפשרי להפריד זמן מהאיכות או מן העלויות, האפקט המוצלב הוא הטמון בעמודי גיוס אלו כשזה מגיע לניתוח נתונים.

כדי להשיג את כל שלושת המרכיבים של משולש הגיוס האפקטיבי, הערכים והניבוי החזוי יאפשרו לך ולצוות הגיוס שלך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לגבי מה יהפוך לאוטומטי, היכן להשקיע זמן במשימות בעלות מגע גבוה, כיצד להגיע למועמדים נוספים במהירות ובמיקוד, וכן לנהל עלויות.

שימוש בניתוח הנתונים החל משלב המקור יכול לעזור לך לזהות במהירות לקוחות פוטנציאליים מובילים למשפך שלך. זוהי פונקציה אחת אותה אתה יכול לייעל באמצעות אוטומציה. באמצעות תוכניות הערכה ואלגוריתמים מתאפשר לך למעשה, לכמת את המיומנויות שזיהית בכישרון העליון, וכן לזהות מועמדים שאינם בכושר תרבותי טוב או עלולים להוות סיכון לתחלופה.

אנליטיקה משפרת באופן דרמטי את התוצאות

ניתוח נתונים וערכים יכול לשפר באופן דרמטי את מקור הגיוס על ידי כך שהוא יסייע לכם לזהות את המשאבים שהשקעתם בכל מקור גיוס ואת התוצאות שקיבלתם מכל משאב. כך, תוכלו להבין מהו המשאב הטוב ביותר עבור איזה קמפיין גיוס – ולהשקיע בו בהתאם.

החל מכריית פלטפורמות מדיה חברתית לזיהוי כישרונות והגעה למועמדים הטובים ביותר, דרך הגעה לקהלי מועמדים ייחודיים ועד לאופטימיזציה של פרסום המשרות – תוכלו לייעל את ההשקעה שלכם באמצעות טכנולוגיה של ניתוח נתונים ואנליטיקה. גם כדי ללמוד אילו כותרות משרות הן המושכות ביותר עבור עובדים פוטנציאליים.
ייעול המקור שלכם משמעותו תשואות חיוביות בצורה טובה יותר, שישפר את הזמן, איכות ועלויות הגיוס.

בעת פיתוח תקציב לקמפיין פרסום של גיוס עובדים, המיקוד הוא המפתח להשגת מועמדים ברמה העליונה במהירות. מודל פרסום המבוסס על ביצועים יספק לכם את הכלים למיקוד גבוה למודעת המשרות שלכם על סמך גורמים רבים. לדוגמה, תוכלו לשקול מה המועמדים הטאלנטים שלכם עשויים לחפש לא רק כאשר הם שוקלים שינוי עבודה, אלא גם מה הם עשויים לחפש כשהם רוצים לפתח את הקריירה. על ידי יצירת מסע הפרסום הממוקד שלך סביב מילות מפתח אלו, תרחיבו באופן מיידי את טווח ההגעה של מודעות העבודה שלכם, החל ממבקשי עבודה פעילים ועד למועמדים פסיביים.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה