שטראוס מים תעסיק עשרות מוגבלים במוקד שירות טלפוני

שטראוס מים תעסיק עשרות מוגבלים במוקד שירות טלפוני

העובדים עוברים שני קורסים בימים אלו. את שילובם מבצעת חברת CALL יכול לאינטגרציה של מוגבלים בשוק העבודה

שיתוף
הקפאת שכר הבכירים

עשרות בעלי מוגבלויות יועסקו בקרוב במוקד שירות טלפוני ייחודי של שטראוס מים.

את שילובם בעבודה המדוברת מבצעת חברת CALL  יכול, העוסקת באינטגרציה של מוגבלים בשוק העבודה.

עוד קודם שייקלטו בחטיבת המים של קבוצת שטראוס, עוברים בימים אלו העובדים שני קורסים מטעם CALL  יכול במהלכם מוכשרים 30 בעלי מוגבלויות להפעיל מוקד שירות טלפוני. בחודש הבא אמור להיפתח קורס שלישי.

נציגי CALL  יכול עוברים מסלול הכשרה זהה לקורסים הרגילים של שטראוס מים ישראל. העובדים גם יימדדו על פי פרמטרים של איכות השירות כפי שמונהגים במוקדים הרגילים של החברה.

"אנו שמחים על כך ששטראוס מים הרימה את הכפפה ובחרה בחברה כספק להפעיל את אחד ממוקדי השירות שלה אשר יתבסס על אנשים עם מוגבלויות", אמר אמיר בר-נתן, מנכ"ל החברה המשלבת. "אני סמוך ובטוח שהחברה תהנה מעובדים בעלי כוח רצון, אופטימיים שיודעים להעניק שירות מעולה".

דרור מורד, מנכ"ל שטראוס מים ישראל הוסיף: "אנו גאים לחבור ל-'Call יכול' ולהעניק גם לבעלי מוגבלויות הזדמנות תעסוקתית שווה והוגנת".

כאמור לעיל, מדובר במיזם המשלב במעגל העבודה אנשים עם מוגבלויות ונותן להם הזדמנות שווה להשתלב בחברה. העובדים המועסקים הינם בעלי קשת רחבה של מוגבלויות: ישובים על כסאות גלגלים, נעזרים בקביים, לקויי ראייה, פגועי נפש ועוד. טווח הגילאים הוא: 20-65 שנים והם מגיעים מהמגזר הערבי והיהודי מרחבי הארץ.

 

כ-2,000 פניות התקבלו במטה לשילוב מוגבלים של משרד התמ"ת

במפעל "המשקם" מנצחים את הסטטיסטיקה

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה