עשרות בעלי מוגבלויות יועסקו בקרוב במוקד שירות טלפוני ייחודי של שטראוס מים.
את שילובם בעבודה המדוברת מבצעת חברת CALL יכול, העוסקת באינטגרציה של מוגבלים בשוק העבודה.
עוד קודם שייקלטו בחטיבת המים של קבוצת שטראוס, עוברים בימים אלו העובדים שני קורסים מטעם CALL יכול במהלכם מוכשרים 30 בעלי מוגבלויות להפעיל מוקד שירות טלפוני. בחודש הבא אמור להיפתח קורס שלישי.
נציגי CALL יכול עוברים מסלול הכשרה זהה לקורסים הרגילים של שטראוס מים ישראל. העובדים גם יימדדו על פי פרמטרים של איכות השירות כפי שמונהגים במוקדים הרגילים של החברה.
"אנו שמחים על כך ששטראוס מים הרימה את הכפפה ובחרה בחברה כספק להפעיל את אחד ממוקדי השירות שלה אשר יתבסס על אנשים עם מוגבלויות", אמר אמיר בר-נתן, מנכ"ל החברה המשלבת. "אני סמוך ובטוח שהחברה תהנה מעובדים בעלי כוח רצון, אופטימיים שיודעים להעניק שירות מעולה".
דרור מורד, מנכ"ל שטראוס מים ישראל הוסיף: "אנו גאים לחבור ל-'Call יכול' ולהעניק גם לבעלי מוגבלויות הזדמנות תעסוקתית שווה והוגנת".
כאמור לעיל, מדובר במיזם המשלב במעגל העבודה אנשים עם מוגבלויות ונותן להם הזדמנות שווה להשתלב בחברה. העובדים המועסקים הינם בעלי קשת רחבה של מוגבלויות: ישובים על כסאות גלגלים, נעזרים בקביים, לקויי ראייה, פגועי נפש ועוד. טווח הגילאים הוא: 20-65 שנים והם מגיעים מהמגזר הערבי והיהודי מרחבי הארץ.