ברשת המזון המהיר Kentucky Fried Chicken, המעסיקה כ-24,000 עובדים, כמו ברשתות מזון רבות, יש חוקים מאוד ברורים התקפים לכלל הסניפים ולכלל העובדים ברשת, המגדירים בין היתר את התנאים לשמירה על צידה – מזון ומשקאות. כך לדוגמה כתוב בספר הנהלים שאת העוף צריך להגיש ללקוחות לא יאוחר מ-12 ימים ממועד השחיטה (כפי שהוא מצוין על גבי האריזה).
מנהל סניף מקומי במדינת אורגון הגיש כתב תביעה כנגד זכיין הסניף בגין פיטורים לא הוגנים. המנהל טוען כי הזכיין ניסה לכפות עליו להגיש עופות שפג תוקפן וכי הוא אישית ראה את הזכיין משנה תאריך על גבי האריזה, כדי להבטיח ניצול מרבי של הסחורה בסניף, מטעמי חיסכון. התובע מציין בכתב התביעה כי הוא הודיע לזכיין שאין בכוונתו להגיש ללקוחות הסניף מזון פג תוקף וכי באם הזכיין לא יחזור בו מהדרישה לכך, הוא יגיש תלונה לאגף בריאות הציבור. מיד לאחר מכן הוא פוטר.
זכיין הרשת נימק את הפיטורים בחוסר שביעות רצון של הלקוחות משיטת העבודה של המנהל. במכתב הפיטורים צוין כי הסיבה לפיטורים היא 'קושי להתמודד עם סמכויות' ו'חוסר צוותיות' מצד המנהל.
המתחרה הישירה של Kentucky Fried Chicken, הלא היא רשת המזון המהיר בורגר-קינג, מתמודדת בימים אלו עם תביעת ענק של מנהל ברשת אשר פוטר לאחר שנודע למנהל הישיר שלו שהוא נשא איידס. את הכתבה המלאה על הפיטורים והתביעה המשפטית הנמצאת בעיצומה, ניתן לקרוא במאמר תחת הכותרת: ארה"ב: בורגר-קינג פיטרה נשא איידס.