כדי למשוך מועמדים עליכם צריך להתבלט מעל המתחרים ע"י יצירתיות וכישרון. מותג מעסיק איכותי הוא איזון עדין בין עבודה ותרבות. מגייסים צריכים לחשוב חכם ויצירתי ולהקפיד לשווק מותג שימשוך את הכישרונות הנכונים. להלן כמה הצעות עבודה שהתפרסמו בצורה אינטליגנטית ושנונה ולרב גם מאוד משעשעת.
מודעות פענוח מספר הטלפון של המעסיק ע"י פתרון שורת קוד, מהווה סינון ראשוני של המועמדים מפתחי הקוד עוד בטרם הם שלחו קורות חיים.
צבא ארה"ב משתמש במודעות יצירתיות כדי למשוך מגויסים מוכשרים. על המועמדים לפענח את משחק האסטרטגיה בטרם הם מגישים מועמדות.
אתר Monster.com יצא בסדרת קמפיינים בקונספט: "תקוע בעבודה הלא נכונה?"
אתר חיפוש העבודה Jobzonen.dk מדנמרק יצא בסדרת קמפיינים משעשעים על הסיבות בגינן אנשים מעוניינים להחליף עבודה.
אתר JobsInTown.de בגרמניה, יצא בקמפיין בקונספט: "החיים קצרים מדי בשביל העבודה הלא נכונה".
אתר CareerBuilder.com הפיץ על הקמפיין שלו ע"ג אוטובוסים.