שיתוף

כדי למשוך מועמדים עליכם צריך להתבלט מעל המתחרים ע"י יצירתיות וכישרון. מותג מעסיק איכותי הוא איזון עדין בין עבודה ותרבות. מגייסים צריכים לחשוב חכם ויצירתי ולהקפיד לשווק מותג שימשוך את הכישרונות הנכונים. להלן כמה הצעות עבודה שהתפרסמו בצורה אינטליגנטית ושנונה ולרב גם מאוד משעשעת.

מודעות פענוח מספר הטלפון של המעסיק ע"י פתרון שורת קוד, מהווה סינון ראשוני של המועמדים מפתחי הקוד עוד בטרם הם שלחו קורות חיים.

שורת קוד

 

צבא ארה"ב משתמש במודעות יצירתיות כדי למשוך מגויסים מוכשרים. על המועמדים לפענח את משחק האסטרטגיה בטרם הם מגישים מועמדות.

 

צבא ארהב

 

 

אתר Monster.com יצא בסדרת קמפיינים בקונספט: "תקוע בעבודה הלא נכונה?"

monstercom2
אתר חיפוש העבודה Jobzonen.dk מדנמרק יצא בסדרת קמפיינים משעשעים על הסיבות בגינן אנשים מעוניינים להחליף עבודה.

Jobzonen
אתר JobsInTown.de בגרמניה, יצא בקמפיין בקונספט: "החיים קצרים מדי בשביל העבודה הלא נכונה".

JobsInTown.de1

אתר CareerBuilder.com הפיץ על הקמפיין שלו ע"ג אוטובוסים.

career1

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה