למועמדים שלכם יש ציפיות משלהם

למועמדים שלכם יש ציפיות משלהם

סקר שבו השתתפו 20,000 עובדים במשק מראה מה חשוב למועמדים ועל מה הם לא מוכנים לוותר

שיתוף
ציפיות המועמדים

נכון, המועמדים הם אלה שצריכים להילחם על התפקיד. הם אלה שצריכים לדאוג להתעדכן במשרות ולשלוח את קורות החיים לאחר שווידאו שהקובץ שהגישו מותאם ספציפית למשרה שתוארה במודעה. הם אלה שצריכים לדאוג להיות זמינים ומוכנים לנהל שיחות טלפון, להתייצב לראיונות פרונטליים, להגיע למבחנים, להציג ממליצים ועוד. למרות כל זאת, בתוך כל המערכת הזו שדורשת מהם המון, גם להם (המועמדים) יש דרישות משל עצמם.

אז כדי לוודא שאתם לא מפספסים את המועמדים הטובים ביותר במחזור, שימו לב שאתם מכירים ומבינים את הציפיות והדרישות של המועמדים שנמצאים בצדו השני של המתרס. האתר לקהילת המגייסים Recruitment Buz מציג את הנושאים החשובים ביותר למועמדים בתהליך הגיוס.

ראיון העבודה הוא שלב קריטי make-or-break experience
הראיון הפרונטלי הוא הפגישה האמיתית הראשונה. למרות כל העזרים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו (תוכנות גיוס, מייל, הודעות טקסט, ווטסאפ, סקייפ, מדיה חברתית ועוד), השלב הקריטי ביותר למועמדים הוא המפגש הפיזי – ראיון העבודה הרשמי. 83% מקרב המועמדים יחזרו בהם או ישקלו לחזור בהם מהגשת המועמדות בעקבות ראיון עבודה שלילי. לעומת זאת 87% מקרב המועמדים ישקלו בחיוב להצטרף לעבודה שלא היו בטוחים לגביה, באם הראיון יתנהל בצורה חיובית.

המנהל המגייס הוא גורם קריטי לתהליך הגיוס בעיני המועמד
53% מקרב המועמדים סבורים שפגישה עם המנהל המגייס היא השלב החשוב ביותר – השלב המכריע למעשה – בתהליך הגיוס. כך שמי שאחראי על גיוס עובדים בארגון צריך להציב לו למטרה לערב עד כמה שניתן את המנהלים המקצועיים על מנת להבטיח שהמועמדים הטובים יזכו ליצור קשר ולהתרשם מהמנהל המקצועי בשלב מוקדם ככל האפשר.

המועמדים רוצים לדעת איך העסק עובד!
הם לא רוצים שתחשפו בפניהם פטנטים ושתציגו להם את האסטרטגיה השיווקית לרבעון הבא… אך הם בהחלט רוצים לדעת איך כל העסק עובד ולא רק מה תפקידם הזעום בכוח. 49% מקרב המועמדים רוצים שיסבירו להם איך העסק עובד וישיבו על שאלותיהם בנושא.

המנכ"ל עושה להם WOW
הוא אמנם לא סלבריטי אבל מנכ"ל החברה הוא בהחלט דמות מעניינת שמסקרנת את המועמדים ומעוררת כבוד. 46% מקרב המועמדים היו רוצים לשמוע מהמנכ"ל או לפגוש בו, גם אם זה מפגש קצר, כחלק מתהליך הגיוס.

המועמד רוצה לדעת איך הוא היה
לאחר שהשקיעו והגיעו עד אליכם, הציגו את עצמם וניסו כמיטב יכולתם לעשות רושם טוב, 94% מקרב המועמדים היו רוצים לקבל פידבק לגבי הראיון שלהם.

המועמדים רוצים שתרימו את הטלפון ותדברו איתם ישירות
זה כמעט לא משנה אם התשובה שלילית או חיובית, המועמדים רוצים שתגידו להם ישירות האם הם התקבלו או לא. 77% מקרב המועמדים רוצים לקבל בשורות טובות בטלפון ו-65% מקרב המועמדים רוצים לקבל בשורות שליליות בטלפון.

מבצע כנסי 2025

אין תגובות

השאר תגובה