שיתוף

עמודי קריירה בחברות משמשים כדלת הכניסה הראשונית למחפשי העבודה ולכישרונות הפוטנציאליים. לכן, זה רק ברור שחברות מכל רחבי העולם ישאפו לטפח את העמודים הללו ולמקסם את התכלית שלהם, כדי למשוך מועמדים טובים ככל האפשר.

להלן 5 חברות להן עמודי קריירה מצוינים שעושים את העבודה, והסברים להצלחת העמודים הללו:

Faraday

Faraday

אם אתה מאמין ש"פחות הוא יותר", כדי שתבדוק את פאראדיי (מתחרה של חברת טסלה במכוניות חשמליות) כי יש להם אולי את המינימליסטי ביותר בעמוד הקריירה ובכל זאת הם מנצחים.

כותרת – הכותרת פשוטה ומזכירה שהם חוד החנית.

תמונה – התמונה של המכונית העתידנית מושכת את העין ויחד עם הכותרת, זוכה לתשומת לב רבה.

סיכום הטבות –רשימה פשוטה של הטבות מקצועיות ואישיות שיקבלו העובדים.
רשימת משרות – לאחר מכן, ישנה רשימת קומץ של משרות בחברה שמשמשות מנוף ע"י עיצוב מינימליסטי ומושך.

Keller Williams

Keller Williams

לחברת Keller Williams יש את פורטל הקריירה הראשי שלה, אבל היכן שהיא באמת "זורחת" זה "מותג הגיוס" שנקרא LifeAtKWRI שדאג לכמה נקודות עיקריות:

כתובת אתר ייעודית – הם משתמשים בכתובת אתר נפרדת רק עבור מותג הגיוס הזה, ולכן הם אינם מוגבלים על ידי

ניווט באתר האינטרנט.
כותרת גדולה / גיבור מדיה – תמונה של אדם מחייך עם כותרת גדולה בה כתוב: "מצא את הקריירה שלך שווה"

מיתוג – האדום של קלר וויליאמס נמצא בכל מקום.

קריאה לפעולה – הקריאה לפעולה העיקרית היא "הזדמנויות ממתינות" ו "חיפוש משרות פתוחות".
חקור את התרבות שלנו – יש להם דף שלם בטוויטר #LifeAtKWRI המוקדש לגיוס.

צוותים – בדוק את דף הצוותים שלהם אשר מכיל את שמות העובדים במחלקות השונות, תמונה של כל אחד והמשרות הפתוחות.

Starbucks

Starbucks

Starbucks נכנסת לרשימה זו בשל עמוד הקריירה הנפלא שלה.

גיבור מדיה – תמונה נהדרת של barista tattoed מחייך.

מיתוג – הם מחזקים את המותג שלהם עם צבעי סטארבקס שחור וירוק ולבן בכותרת שלהם, כפתור החיפוש, צבע הרקע של תיבת החיפוש, והטקסט הירוק.

פונקציית חיפוש עבודה נפתחת – למעט מאוד אתרי קריירה יש פונקציה נפתחת לחיפוש עבודה בעמוד הבית שלהם, מקיף ומלא כמו של Starbuck. ניתן לחפש משרות נפתחת בחנויות או בסניפים שלהם ו- Starbucks מאפשרת למועמדים "לחפש הכל".

Accenture

Accenture

עמוד הקריירה של חברת Accenture כולל משחק ווידאו שלם, כשדף הבית הוא למעשה משחק וידאו שהמועמדים משחקים ברקע, מאחורי תיבת חיפוש העבודה באתר.

"מה אתה רוצה לעשות?" הם שואלים את המועמד ומצרפים כמה קטעים כגון: "חיפוש משרות", "שמור על קשר" (קהילת כישרונות), ורשימה של קבוצות / מחלקות מפתח ( ייעוץ, טכנולוגיה, תפעול, תאגידים).

בחירה עצמית – המועמד מיודע כי אם הוא אינו בטוח היכן להתחיל, הוא יכול להשתמש בתפריט הנפתח שבו קל להזדהות כסטודנט, מתמחה, מקצועי, ותיק, או בוגר.

פרופיל שכיר ציר זמן – הם מציגים פרופילי עובדים הכוללים ציר זמן של מסע של כל עובד – למשל. (מסע הקריירה של ריצ'רד).

Amazon

עמודי קריירה מצליחים במיוחד
עמודי קריירה מצליחים במיוחד

עמוד הקריירה של Amazon מתחיל בחיפוש עבודה שהוא אחד ממנועי חיפוש העבודה המהירים והנקיים ביותר שקיימים, במיוחד כאשר יש להם 16,000 + משרות פתוחות.

חלוצי סעיף – הם כוללים מדור חלוצים (בתמונה למטה) אשר בקצרה מתארים פרופילים של כ- 60 עובדי אמזון כגון טיפאני. שזה לבדו מרשים, ואז גם כל אחד מהפרופילים האלה מוביל למשפחות עבודה ולתת-עבודה.
כל מחלקה, צוות ומיקום נראים מיוצגים על-ידי הדפים.

אם אתה מציג את הדף Pioneer עבור טיפאני, לדוגמה, אתה יכול לראות איך זה עובד כאשר טיפאני מחזיקה פרויקט / תוכנית / ניהול מוצר. כאשר אתם מציגים את דפי העבודה של המשפחה, תוכלו לראות בדרך תיאור ורשימת מקומות עבודה (עם נפח) הקשורים למיקום, או לקבוצה. זה בהחלט הישג וכנראה הביצוע המרשים ביותר של דפי נחיתה קיימים.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה