לא זו בלבד שלינקדאין רכשה את מייקרוסופט עבור סכום פנומנאלי של 26 מיליארד דולר, לאורך השנה החברה שחררה גם מספר דיווחי סטטיסטיקות חשובים מאוד ומספר מוצרים חדשים שיהפכו את חווית הגיוס ברשת לאפקטיבית ביותר שניתן.
להלן כמה עדכונים בלינקדאין שחשוב שכל מגייס יכיר:
Next Generation Recruiter
באפריל 2016 שוחררה גרסה חדשה של ומשודרגת של LinkedIn Recruiter שאפשרה למגייסים להגדיר תכונות חדשות כגון:
שורת חיפוש אינטואיטיבי
שורת החיפוש האינטואיטיבי הוא סרגל שמנחה אותך דרך החיפוש שלך להגדרת תפקיד ולמיומנויות נדרשות.
Find more people like
אם יש לכם מועמד שמנהל הגיוס נתן לו דירוג מצוין, תוכלו ללכת ללשונית Find more people like בלינקדאין ולהקליד את השם של המועמד המוכשר. החיפוש בלינקדאין יתייחס לפרופיל של המועמד שאת שמו הקלדתם והוא יפתח בפניכם רשימת מועמדים עם הגדרת תפקיד ומיומנויות דומות, שאף עובדים בחברות דומות לשל המועמד ובאותה תעשייה.
Smart Search
לאחר שתוצאות החיפוש שלכם מופיעות, בממשק החדש ישנם משטחים שמסננים בצורה מעודנת יותר, בהם תוכלו להוסיף או להוריד מילות מפתח, כדי לאתר את הכישרון המיוחד שתרצו למצוא. הרשימה כוללת פילטרים מתקדמים במיוחד שינחו אתכם לאורך החיפוש.
Spotlights
מסננים אלו יסייעו לכם לתעדף מועמדים אשר נוטים יותר לקשר עם החברה שלכם ויש להם מערכת יחסים עם החברה. לדוגמה: אנשים שפנו בעבר לחברה כדי להתראיין, אנשים שעובדים מול גורמים בחברה, וכד'. כך תוכלו לאתר כישרונות שכבר מכירים את החברה שלכם.
LinkedIn Students App
באפריל 2016 לינקדאין חשפה לראשונה אפליקציה מתאימה לסטודנטים שבקרוב יהיו בוגרי אוניברסיטאות ומכללות. האפליקציה היא מעין "מדריך חיפושי עבודה אישי" של הסטודנטים, ומטרתה לסייע לבוגרים להתמודד על משרות מול מועמדים בעלי ניסיון. כשסטודנט פותח את האפליקציה לינקדאין מציג עבורו בצעות קריירה יומיות בחברות שמתאימות למסלול הלימודים שלו וטיפים לשיפור הזדמנויות העבודה.
A New LinkedIn Job Posting Experience
עוד בחודש אפריל השיקה רשת לינקדאין קמפיין פרסום משרות חדש שבאמצעותו לא תצטרכו לכתוב את מודעת הדרושים שלכם בכל פעם מחדש. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את תיאור התפקיד והמשרה, ולינקדאין תדע לאתר את פרטי החברה ואנשי הקשר אליהם המועמדים יצטרכו לפנות.