אז למה העובדים שלנו כל כך לא מעריכים את המנהלים שלהם? מדוע יש כל כך הרבה מלחמות בין העובדים למנהלים שלהם? מדוע העובדים שלנו רוצים לעבור ספינה לארגון שבו (אולי) יש מנהלים טובים יותר? מה כל כך מפריע ומה כל כך כואב לעובדים של ימינו?
סקר חדש שבוצע עבור ה-Harvard Business Review ובו השתתפו 1,000 עובדים מארה"ב מראה כי לעובדים יש תלונות קשות על שיטות הניהול של הבכירים בארגונים ועל התכונות ו/או היעדר התכונות של אותם מנהלים מקצועיים שנבחרו להוביל. על פי הסקר ניתן לראות בבירור כי בעיות תקשורת והיעדר אינטליגנציה רגשית הם הגורמים הראשיים לבעיות בין עובדים למנהלים.
על פי הסקר שלפנינו, העובדים טוענים כי מה שמחליש את המנהלים ופוגע בסיכוי שלהם לזכות בכבוד, הערכה ושיתוף פעולה מתמשך מצד העובדים זה אחד או יותר מהתופעות הבאות:
- 91% מנהלים חסרי כישורי תקשורת באופן כללי.
- 63% מנהלים שאינם מכירים בתרומתם של עובדים ואינם יודעים להוקיר ולשבח עובדים טובים.
- 57% מנהלים שלא נותנים הוראות והנחיות ברורות.
- 52% מנהלים שלא מפנים די זמן כדי להיפגש עם העובדים שלהם.
- 47% מנהלים שלוקחים לעצם קרדיט על הצלחה או רעיונות של העובדים שלהם.
- 39% מנהלים שלא יודעים לתת לעובדים שלהם "ביקורת בונה".
- 36% מנהלים שלא יודעים/זוכרים שמות של הכפיפים שלהם.
- 34% מנהלים שמסרבים לנהל שיחות פנים-אל-פנים או שיחות טלפון (לא רשמיות) עם העובדים.
- 23% מנהלים שלא שואלים ולא מתעניינים בחיים של העובדים שלהם (מה הם עושים מחוץ לשעות העבודה, במה הם מתעניינים וכיו"ב).
על פי הסקר שלפנינו אנחנו רואים שהעובדים כועסים על המנהלים בשל מה שהעובדים מכנים היעדר תקשורת וחוסר אינטליגנציה רגשית. לא צריך משאבים עצומים, לא זמן ולא כסף, כדי לתקן את המשבר שנוצר (בין אם אתם מבחינים בו ובין אם עדיין לא) בין העובדים למנהלים. כמה קשה זה להורות למנהל ללמוד את שמות העובדים שלו? כמה קשה זה לדרוש ממנהל להכיר את העודים שלו ולדעת פחות או יותר מה הם אוהבים לעשות אחרי העבודה? כמה משאבים כבר צריך כדי להנחות מנהלים לתת לעובדים שלהם פידבק, בעיקר חיובי, כשהם הרוויחו אותו ביושר??
נפתחה ההרשמה המוקדמת לכנס פיתוח ארגוני. מהרו להבטיח את מקומכם! פרטים והרשמה כאן