שיתוף

די קל להבין מה עושה מודעת דרושים נהדרת. מודעת דרושים נהדרת היא זו שמלהיבה אנשים לעבודה ומקלה עליהם לברר יותר פרטים באשר לתפקיד ולחברה.

רוב מודעות הדרושים מתחילות ע"י הערכה עצמית גבוהה שיש לחברה לגביי עצמה ואינן מספקות עדות לחוות הדעת הזו. זה נכתב לרב כ"היסטוריה ארוכה של מצוינות, חברה שמובילה בתעשייה שלה, וכד'".

זה עניין גדול, כיוון שחשוב להסביר למחפשי העבודה מה הופך את החברה למקום נהדר לעבוד בו. זה מה שהם באמת רוצים לדעת.

ישנן מודעות שאפילו לא "מדברות" עם הקוראים אותן, אלא מדלגות מעליהן בצורת גוף שלישי, לדוגמה: "המועמד הנבחר יהיה בעל 20 שנות ניסיון בפיתוח, בעל תואר שני בהנדסת תוכנה…".

צורת התנסחות זו אומרת לקורא המודעה בעצם, "אנחנו לא יודעים מי המועמד הנבחר יהיה, אבל אנחנו יכולים לומר בוודאות שזה לא יהיה אתה!" (או לפחות, כך זה מרגיש לו).

זוהי דרך איומה לנסות ולמשוך אנשים חכמים ומוכשרים. כל אחד שיש לו טיפת הערכה עצמית ידלג מעל המודעה בדיוק כפי שהיא דלגה מעליו, וימשיך הלאה.

מודעות הדרושים הטובות ביותר, יספרו לקוראים מדוע יהיה לכם כיף ומעניין לעבוד בחברה. מודעות גרועות מדלגות על החלק הזה לחלוטין ומדגישות שוב ושוב מהם הכישורים הנדרשים כדי להתקבל לתפקיד.

מה מודעת דרושים גרועה עושה לחברה?

ראשית, היא פוגעת במותג החברה מול כל מי שהיא פונה אליו. היא מייצרת רושם ראשוני רע וכידוע, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. שנית, אותם מחפשי עבודה שכן יענו למודעה ויפנו לחברה, יהיו ככל הנראה אנשים בעלי הערכה עצמית נמוכה מסיבה כלשהי. הם לא יהיו האנשים המוכשרים, הדינמיים והחברתיים, שתרים אחר משרות בחברות שכיף ונעים לעבוד בהן.

להלן 5 ניסוחים של מודעת דרושים מצוינת:

מודעה בעלת קול אנושי

דוגמה למודעת עם קול אנושי: "סבא שלי התחיל לעבוד בחברת XXXX בשנת 1955 כדי לייצר לזאבי הערבות תנאים נוחים לחיות בהם. כיום החברה מייצרת דשני מרעה ל- 3 יבשות.

מודעה מסקרנת

בדיוק קיבלנו אישור לייצר באופן מודולרי, אנחנו מרכיבים את המשאית המודולרית הראשונה שתימכר באתר המקוון ואנו זקוקים ל- E-Commerce Operations Manager לניהול המכירות והשיווק המקוון של המשאיות.

מודעה מניעה

העבודה אצלנו תהיה מהירה, קצבית ומלאה הרפתקאות חדשות, כפי שמפתח ה- Back and שלנו יישם אותה. תוכל לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי המכירות שלנו, עם אנשי שיווק וכל אחד אחר בצוות, כדי להגביר את הדינמיות והעניין בעבודה.

מודעה מתחברת

מי יאהב את העבודה אצלנו? מנהל פרויקטים שאוהב ללהטט ולהניע תהליכים חדשים, כמו גם יודע משהו על מסחר אלקטרוני ושיווק באינטרנט.

מודעה מדליקה

אם אתה חושב שמשימה של 70-75 אלף דולר מתאימה לך, בבקשה תכתוב לי למייל: XXXX וספר לי ב- 300 מילים כיצד תוכל להשתלב. הוסף קישור לפרופיל הלינקדאין שלך, אתה יכול לדלג על קובץ קורות החיים. אחד מאיתנו יחזור אליך תוך 48 שעות מיום קבלת ההודעה שלך.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה