חמש דרכים לנהל עובדים עם תת ביצועים

חמש דרכים לנהל עובדים עם תת ביצועים

העובדים אינם עומדים ביעדים? קודם כל בדקו מה אתם עשיתם לא נכון ואחר כך פנו אליהם בתלונות וטענות

שיתוף
פיתוח עובדים

חונכות והתנהגות אזרחית ארגונית

רוב היזמים אופטימיים בנוגע לעובדים שלהם, טוען קווין באום, יזם בעצמו. הם רואים את הפוטנציאל בכל אחד ובכל דבר עד שהמציאות חודרת פנימה. ההתפכחות שקשורה לעובדים גובה את המחיר בתפוקה, במורל ובהתקדמות של העסק. מנהיגים טובים אמורים להיות מסוגלים להעריך ולהניע ביצועים טובים. אנשים ייכשלו ויעשו טעויות בגלל שהם בני אדם, אולם כמנהיגים עליכם לעשות כמיטב יכולתכם לעזור לאנשים שלכם להגיע למיטב הביצועים שלהם גם כאשר הם מתקשים. לבאום יש כמה טיפים שיסייעו לכם להחזיר עובדים למסלול.

פנו אל חוסר הביטחון שלהם. חוסר ביטחון עצמי הוא מכשול עצום ליכולת. כאשר אתם רואים עובד מתכווץ בפינה או משקיע אנרגיה חסרת תועלת בהענשה עצמית, אתם צריכים לעשות משהו. הם הלכו לאיבוד בתוך הרגשות שלהם. עזרו להם להירגע ולמצוא את הכוח הפנימי. מקדו אותם מחדש במשימה והזכירו להם איך הם קיבלו את ההזדמנות הזאת מלכתחילה.

קבעו נקודת בקרה תכופות. יש אנשים שפשוט אינם מצטיינים בהתוויית הדרך של עצמם. הם יכולים ללכת לאיבוד בתוהו ובוהו ולעולם לא לשוב למסלול. אל תניחו להם ליפול לשוליים, פתרו את סוגיות האחריות האישית הבסיסיות שלהם. קבעו פגישות שבועיות או דו שבועיות שבהם תציבו יעדים, תזהו מכשולים ותבדקו את ההתקדמות שלהם.

צרפו אותם להכשרה מקצועית. לעתים קרובות מאוד מעסיקים מצפים לביצועים שהם מעבר למערך הכישורים של העובדים. אם אתם מקדמים עובדים לעמדת ניהול ואינכם מספקים להם הדרכה, אינכם יכולים להאשים את העובדים בביצועים ירודים. השקיעו בעובדים שלכם. תנו להם כלים והדרכה שיעזרו להם להצטיין כדי שהמשתנה היחידי שיישאר יהיה המאמץ שלהם.

הזכירו להם מדוע הם חשובים. אם עובדים נראים אבודים ונטולי הנעה, ייתכן שאינם מבינים את התפקיד והמטרה שלהם. במקרה שהעובדים מאבדים קשר עם ה"למה" שבתפקיד, סביר שהבעיה היא בתקשורת שלכם. הפכו את התרבות וההתאמה לעדיפות בחברה שלכם כך שאנשים יבינו את ה"איך", "המה" ו"הלמה" של החברה שלכם. אם אתם ברורים ועקביים בתקשורת שלכם, אשמת ההתפזרות היא שלהם.

לעצור את זה כשזה עדיין קטן. לעתים קרובות כאשר אנשים אינם עומדים ביעדים שלהם ויוצרים בעיות עם עובדים אחרים, פשוט לא ניתן לתקן זאת. הפעולה הטובה ביותר אז היא להגיב בעדינות ולעזור להם לחפש התפתחות קריירה במקום אחר, בחברה אחרת. אם תבזבזו יותר מדי זמן בלהחזיק לאנשים את הידיים, הצוות שלכם יתחיל לפתח איבה כלפי התפוח הרקוב שמקלקל את כל הארגז המוצלח. "כמעסיק מעולם לא התחרטתי על כך שפיטרתי מישהו מוקדם מדי." כך טוען דאוב.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה