אינסטגרם היא פלטפורמה מושלמת להצגת מודעות גיוס מצולמות המעבירות היטב את הוואי החברה והעובדים, בנוסף לכך היא מאפשרת להוסיף יצירתיות מגוונת למודעה הכתובה.
לצורת השראה למודעת הגיוס הבאה שלכם באינסטגרם, להלן כמה ארגונים שיצרו מודעות גיוס יצירתיות ביותר ברשת החברתית:
מודעת משימה או משחק
מודעה זו של חברת Verizon היא דוגמה מצוינת לאופן בו אתה יכול לאתר מועמדים למשרה באינסטגרם באמצעות משימה או משחק. כאשר המשימה שהמועמדים מתבקשים להשלים רלוונטית לעולם התוכן של החברה שלך, הרי שבצעת סינרגיה מושלמת.
פשוט ורלוונטי
חברת Starbucks לא הלכה לכיוון גרנדיוזי ביצירת מודעת האינסטגרם שלה לגיוס עובדים והוכיחה שפשוט אכן עובד. מאחר והחברה ידועה "לשמצה" בשגיאות כיתוב השמות על כוסות הקפה למזמינים, הם פשוט אמצו את שיטת השגיאות במודעת הגיוס.
טעים מכדי להתעלם
סרטון גיוס הווידאו של Magical Kitchen מתוך המטבח הוא פשוט אך יעיל. כשמדובר במודעת הגיוס שלהם הם פשוט עשו את מה שהם הכי טובים בו – אפו עוגה. לא רק שזו דרך יצירתית מאוד לפרסם משרות, זה גם מקושר ישירות לעולם התוכן של החברה המגייסת.
פגוש את הצוות
בחברת Cactus Club הבינו כי אנשים שואפים לעבוד בסביבה חיובית, עם אנשים נחמדים סביבם לכן שיתוף התמונות של העובדים בחברה היא דרך מצוינת לספק למחפשי העבודה תובנות באשר לתרבות החברה.
צבעוני ומעניין
האנימציה של מודעת הדרושים של חברת Tree Trunk Digital יצירתית במיוחד. הצבעים הבהירים תופסים את תשומת הלב של מחפשי העבודה ומאחר והם סוכנות דיגיטלית זה אך הגיוני שהם יעשו שימוש בכישורים שלהם גם במודעת הדרושים.
פניה אישית
תמיד טוב לגרום לאנשים להרגיש מיוחדים, גם כמובן למחפשי העבודה. לכן חברת Venuescape עושה שימוש במודעת האינסטגרם שלה כדי להמחיש שהם בחרו בך במיוחד לתפקיד.
במאמר הבא תוכלו לקבל 3 טיפים לבנייה נכונה של מודעת גיוס באינסטגרם.