לסלקום דרוש/ה אחראי/ת גיוס והשמה

לסלקום דרוש/ה אחראי/ת גיוס והשמה

דרישת חובה לתפקיד: ניסיון של שנה לפחות בתהליכי גיוס ומיון, כולל העברת מרכזי הערכה. החברה מבטיחה לעובדיה פעילויות רווחה ענפות

שיתוף
כח אדם
סלקום

סלקום מחפשת אחראי/ת גיוס והשמה למשרה מלאה במשרדי החברה שבנתניה. מדובר בתפקיד הכולל ניהול תהליך איוש משרות בחברה על כל שלביו, ומשלב כתיבת תיאור התפקיד ואפיונו ועד לאבחון המועמדים והחתמתם על חוזה עבודה על פי מדיניות החברה ונהלי הגיוס. התפקיד מתבצע בצמוד למנהל המגייס ולמנהלת משאבי האנוש.  

פירוט תחומי אחריות התפקיד:

  • פרסום מכרזים פנימיים בתוך הארגון מיון המועמדים, ביצוע תהליכי אבחון.
  • הכנת סיכום משוב למועמדים פנימיים שלא ממשיכים בתהליך המיון והעברתו למנהלם הישיר.
  • גיבוש החלטה על מועמד סופי והצעת חוזה העסקה.
  • באם מדובר בתפקיד ניהולי – ביצוע ועדת מינויים.
  • העברת סדנאות למנהלים לצורך שיפור מיומנויות גיוס וראיון.
  • מתן משובים לעובדים המעוניינים בכך.
  • אחריות על פרויקטים רוחביים בתחום הגיוס.

סלקום הוקמה בשנת 1994, והיתה השניה שנכנסה לתחום התקשורת הסלולארית, לאחר שנים בהן היתה פלאפון מונופול בתחום. החברה נמצאת בבעלות של קבוצת IDB בבעלותו של נוחי דנקנר. החברה נכנסה לשוק והציעה מחירים נמוכים, במטרה להגיע לאוכלוסייה רחבה של לקוחות.

סלקום מצהירה באתר האינטרנט שלה על ניוד פנימי גבוה, ולפיכך אפשרויות קידום רבות: 70% מהמינויים בחברה הם של עובדי סלקום וכ- 80% ממשרות הניהול אוישו על ידי עובדים שקודמו מתוך החברה. החברה מעידה על העסקת אנשים בעלי מוגבלויות ומקומות עבודה שפתחה לצורך העסקתם. וכן היא מבטיחה פעילויות רווחה מגוונות לעובדים, ביניהם אירועי מכירות מיוחדות לעובדים, טקסים לאירועים מיוחדים של בני המשפחה של העובדים כמו בר/בת מצווה, גיוס לצה"ל ועוד.

דרישות התפקיד:

תואר ראשון- חובה, תואר שני- יתרון.

ניסיון של שנה לפחות בתהליכי אבחון ומיון, ביניהם: העברת מרכזי הערכה, ניתוח ועיבוד מבחני כישורים, ביצוע ראיונות עומק אישיותיים וליווי תהליכי גיוס.

ניסיון בכתיבת תיקים במכון אבחון – יתרון

יכולת עבודה עצמאית

יכולת תפעול ברמה גבוהה

נכונות לעבודה בסביבה דינאמית ותובענית

יחסי אנוש מעולים

תודעת שירות ברמה גבוהה

משרה מלאה

יש לשלוח קורות חיים למייל: jobs@cellcom.co.il

 

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה