כיצד לייצר עניין בעמוד העסקי שלכם

כיצד לייצר עניין בעמוד העסקי שלכם

על מנת למשוך ולגייס מועמדים ולקוחות לחברה, ישנה חשיבות לביסוס נוכחות עמודי החברה ברשתות החברתיות

שיתוף

העמוד העסקי בפייסבוק ובלינקדאין לא מוכרח לעסוק בתכני החברה בלבד. עמודים בהם מושלבים פוסטים יצירתיים הכוללים תמונות, סרטונים, חידונים, סקרים, וכד', מושכים אנשים רבים להיכנס אליהם. כך החברה צוברת לקוחות חדשים וכמובן מועמדים חדשים למשרות המוצעות.

להלן כמה דרכים יצירתיות להעלות את המודעות לעמוד העסקי שלכם:

שאלות

לכל אחד יש דעה, ותרבות המדיה החברתית מעודדת אנשים לשתף את הדעות שלהם. מקצועי רשת מספרים כי שאלה אחת ברשת החברתית מקבלת יותר תגובות באחוזים ניכרים, מאשר פוסטים שגרתיים.
שאלות שתוכלו להעלות לעמוד העסקי של החברה לדוגמה: "מהו לדעתך נחשב לשירות לקוחות מצוין?", "אילו 3 דברים היית לוקח איתך לאי בודד?", "באיזה מקצוע היית רוצה לעסוק לו יכולת לעסוק בכל דבר שתרצה?"
אין זה משנה שהשאלות הללו אינן קשורות באופן ישיר לתוכן החברה שלכם. העיקר שהשאלות מעניינות ויצרו מעורבות.

קווים ריקים למילוי

דרך יצירתית נוספת להעלות את מידת העניין בעמוד העסקי שלכם היא, לבקש מהעוקבים בעמוד למלא את הקווים הריקים במשפטים אותם אתם כותבים. לדוגמה: "כוח העל שלי הוא _____" (כאן העוקבים יכולים לכתוב את התכונה החזקה שלהם למשל). "כשהייתי קטן אהבתי _______ בצבע וורוד" (כאן על העוקבים לחשוב באופן יצירתי מה היה הדבר הוורוד שאהבו בילדותם). הרעיונות אין סופיים, רק תנו לדמיון להשתולל ותראו כמה תגובות אתם תקבלו.

טיפים

דרך טובה נוספת ליצור מעורבות לעמוד העסקי שלכם היא, לכתוב טיפים בנושאים שונים, אותם תוכלו לאסוף מרחבי הרשת. במקביל תבקשו מהעוקבים לרשום בתגובות טיפים שלהם בנושא. בדיוק כמו בפרסומת בערוץ 2 שמבקשת מאמהות לתת טיפים לנשים שעדיין בהריון, כך בדיוק תוכלו לבקש בעמוד שלכם טיפים בנושאים שונים.

סקר

רשת פייסבוק מעודדת ומאפשרת לבצע סקרי דעת קהל בעמודים שלה. אפשר לשאול שאלת סקר מעניינת כגון "אייפון או גלקסי" ולבקש מהעוקבים להצביע מה הם מעדיפים מבין השניים. זכרו כי המטרה היא לא לגלות בסופו של דבר איזה מכשיר מועדף עליהם, אלא על מנת לייצר עניין.

סרטוני וידאו

שיתוף סרטוני וידאו משעשעים מרחבי הרשת היא דרך מצוינת להבטיח עוקבים לעמוד שלכם. ככל שהסרטונים יהיו משעשעים ומקוריים יותר, וככל שתקפידו לשתף כאלו יותר ויותר, כך בהתאמה יתווספו לכם יותר עוקבים לעמוד. בין אם מדובר בסרטון וידאו על חיות שובבות, ילדים, טכנולוגיה, ועוד, העיקר שהסרטון יהיה מעניין וכובש.

מודעות דרושים מקוריות

מודעות דרושים כתובים בצורה מקורית, ע"י תמונה או סרטון וידאו, מעלות את הכניסות לעמוד בצורה משמעותית. אם העוקבים ידעו שאתם מפרסמים מידיי פעם משרות נחשקות, סביר שהם יכנסו לעמוד מידיי פעם על מנת להתעדכן בהן. לכן חשוב שלא לזנוח את הנושא הזה ולהקפיד לעדכן בעקביות את המשרות הפנויות בעמוד החברה.

כנס משאבי אנוש במגזר הציבורי

כנס פיתוח ארגוני

כנס AI למשאבי אנוש

כנס דיני עבודה

אין תגובות

השאר תגובה