שיתוף

להיות מעסיק טוב נשמע כמו סיסמה ריקה – אחרי הכל, מעסיקים לא יבחרו להיות גרועים בכוונה. עם זאת, חשיבות איכות המעסיק אינה תמיד מובנית לכל, וודאי שלא השפעותיה על השורה התחתונה של הארגון ורווחיו הכלכליים.

חשיפת העובדים שלך לתנאי עבודה גרועים יכולה להוביל לתוצאות הרסניות עבור הארגון שלך.

להלן הסיבות לכך שעליך להיות מעסיק איכותי:

שימור גבוה יותר

סביבת עבודה משביעת רצון מעודדת את העובדים שלך להישאר בארגון למשך שנים ארוכות, במקום לקפוץ מהספינה כל כמה חודשים. לשימור עובדים יש השלכות קריטיות על רווחי הארגון. עובדים טובים ומסורים מביאים לקוחות מרוצים. הם מכירים את העבודה ושוחים בה. הם יעשו את המקסימום ויביאו את המוצרים/השירותים לרמה הגבוהה ביותר, ובכך יבטיחו רווח כלכלי גבוה ככל האפשר.

תחלופת עובדים נמוכה

תחלופת עובדים היא ההיפך משימור עובדים. שמירה על שיעור נמוך של תחלופת עובדים היא אידיאלית, כדי למנוע את ההוצאות של גיוס והכשרה מחדש. מדובר בעלויות גבוהות, וארגונים שאינם מיטיבים עם העובדים מפסידים עשרות אלפי שקלים בשנה על תחלופת עובדים מוגברת. אם אתה מנהל את העובדים באופן לא מקצועי ולא הוגן, רוב הסיכויים שהעובדים שלך יעזבו אותך לטובת מעסיק הוגן יותר.

שמירה על מותג חיובי

העובדים מדברים עם אנשים מחוץ למקום העבודה. הם מספרים על איך אתה מתייחס אליהם בעבודה והדבר יכול לשמש נושא שיחה מרתק עבור החברים והקולגות שלהם. המידע הזה עשוי להגיע לאוזניים הלא נכונות ולפגוע במותג המעסיק שלך. מעסיק רע נראה לא טוב. זה ירחיק מועמדים פוטנציאליים מלהגיש פניה לעבודה בארגון, ועשוי גם להרחיק לקוחות במידה והשמועות יתפשטו.

משיכת הכישרון הנכון

אנשי מקצוע מנוסים ישתדלו להתרחק מעסיקים שיש להם שם רע. אם אתה מוכר כמעסיק רע, יהיה לך קשה מאוד למשוך כישרונות לארגון. זה יהווה פגיעה משמעותית בתהליך גיוס העובדים. על מנת למשוך את הכשרון הנכון יש לשמור על המוניטין שלך כמעסיק איכותי ואידאלי.

העובדים הם נכסים

העובדים שלך הם הנכסים שיכולים לעזור לחברה שלך לגדול ולצמוח. אם אתה מתייחס אליהם גרוע, העובדים שלך עשויים לייצר פלט שלישי ולעשות את העבודה שלהם בצורה רשלנית. אם תטפל בהם נכון ותביא לשביעות רצונם, העובדים שלך יעשו כמיטב יכולתם, פיזית ונפשית, כדי לוודא כי המשימות נעשות בזמן ובאיכות הצפויה.

הגדלת החזר ROI

למכירות של העסק שלך ולשיעור הצמיחה יש מתאם חיובי עם מצב הרוח הכללי של העובדים שלך ושביעות הרצון שלהם בעבודה. צוות מתוסכל ומדוכא יוביל ככל הנראה להחזר השקעה נמוך. אם אתה רוצה להרוויח יותר, התייחס לעובדים שלך בצורה אופטימלית.

שיפור קשרי הלקוחות

קשרי לקוחות חזקים נשמרים באמצעות שירות לקוחות טוב. שירות לקוחות טוב אפשרי עם כוח עבודה מאושר ומרוצה. התייחס לעובדים שלך בצורה טובה והם יתייחסו ללקוחות הארגון בהתאם.

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה