שיתוף

לינקדאין הפכה להיות אחד הערוצים החשובים ביותר עבור מנהלי הגיוס. עם למעלה מ-700 מיליון משתמשים ברחבי העולם, היא מציעה מאגר עצום של מועמדים פוטנציאליים עם מגוון רחב של כישורים ורמות ניסיון, ומספקת למגייסים יכולת ליצור קשר עם מועמדים, לפרסם משרות פנויות ולקדם את ההון האנושי וערכיה של החברה. יכולות החיפוש והסינון המתקדמות שלה מאפשרות לצמצם במהירות ובקלות מועמדים על סמך קריטריונים ספציפיים, מה שהופך את תהליך הגיוס ליעיל ואפקטיבי יותר.

ניתן להפיק תועלת רבה מהנראות המקצועית בלינקדאין מכמה סיבות:

איתור כישרונות: לינקדאין היא כלי רב עוצמה לזיהוי וגיוס מועמדים פוטנציאליים לעבודה. על ידי נוכחות חזקה בפלטפורמה, מנהלי משאבי אנוש וגיוס יכולים למשוך מועמדים ולבנות מאגר מועמדים איכותי.

מיתוג: לינקדאין מאפשרת למנהלי משאבי אנוש וגיוס להפגין את מותג המעסיק ותרבות החברה, על ידי פרסום שוטף של עדכונים וחדשות, אירועים, טיפים לראיונות, חוויות, סביבת עבודה ועוד…

נטוורקינג: כפלטפורמת נטוורקינג מקצועית, יצירת נוכחות חזקה יכולה לעזור לבנות ולפתח קשרים עם אנשי מקצוע אחרים. מה שיוביל להזדמנויות חדשות, שיתופי פעולה והרחבת מעגל הקשרים.

מנהיגות מחשבתית: על ידי פרסום קבוע של תוכן רלוונטי ובעל ערך בלינקדאין, מנהלי משאבי אנוש וגיוס יכולים למצב את עצמם כמובילי דעה בתחומם. עוד דרך מצויינת לבנות את המותג האישי ולהגביר את הנראות בקרב מועמדים רלוונטיים ועמיתים בתעשיה.

משיכת מועמדים פוטנציאליים: לינקדאין היא פלטפורמה פופולרית למחפשי עבודה ונוכחות חזקה יכולה לעזור למשוך מועמדים פוטנציאליים למשרות הפנויות של החברה.

בחינת מועמדים: כאשר בוחנים מועמדים למשרה פתוחה, מנהלי הגיוס יכולים לחקור את הרקע, ניסיון העבודה ונראות המקצועית של מועמד.

להתעדכן במגמות בתעשייה: לינקדאין היא גם משאב רב ערך להתעדכן במגמות, חדשות ושיטות עבודה מומלצות בתעשייה, שיכולים לעזור למנהלי הגיוס לקבל החלטות מושכלות ולשמור על אסטרטגיות גיוס רלוונטיות.

טעויות נפוצות שעושים מנהלי משאבי אנוש וגיוס בזירה העסקית:

פרופילים לא שלמים או מיושנים: פרופיל הלינקדאין חייב להיות עדכני. ודאו שתמונת הפרופיל, תיאור התפקיד והסיכום עדכניים, מדוייקים ומזמינים.

אי שימוש במילות מפתח: השתמשו במילות מפתח רלוונטיות לתחום עשייתכם כדי להגביר את החשיפה במנוע החיפוש.

תוכן ספציפי: הנטיה של מנהלי משאבי אנוש היא לפרסם בפרופיל רק משרות. הרחיבו את התוכן כדי לעורר עניין: דעות, חדשות, אירועים, טיפים ובכלל מומלץ להגביר את המעורבות.

התעלמות מחשיבותו מותג מעסיק חזק: הנוכחות שלכם צריכה לשקף את המותג והתרבות של החברה/הארגון אלו אתם משתייכים. שתפו תוכן המדגיש את הערכים, הייעוד והחזון.

התעלמות מכלי הגיוס: ללינקדאין מגוון כלי גיוס, כגון מסנני חיפוש מועמדים, ממשק ניהול ומעקב, הודעות InMail. נצלו את התכונות האלו כדי למצוא את המועמדים הטובים ביותר לתפקידים הדרושים.


נכתב ע"י אורית שירה רונן מומחית לשיווק דיגיטלי ומרצה בכירה. להזמנת סדנא לארגונכם התקשרו 052-6351675 .
אורית תעביר סדנה בנושא שימוש בלינקדאין לגיוס אפקטיבי של עובדים במסגרת כנס הגיוס השנתי 2023, פרטים נוספים ורישום לכנס הגיוס השנתי – בקישור זה!

סדנת עולם העבודה החדש

אין תגובות

השאר תגובה