חברת נייס הינה המובילה העולמית בפתרונות תוכנה: ברישיונות תוכנה ובפתרונות בענן. פתרונות התוכנה של החברה מאפשרים לארגונים לנקוט בפעולה הטובה ביותר מבחינתן, באמצעות כלים אנליטיים המנתחים מידע מובנה ומידע שאינו מובנה, כאחד.
הפתרונות של נייס מסייעים לארגונים לשפר את חוויית הלקוח, להבטיח ציות לרגולציה, מאפשרים להיאבק בפשיעה פיננסית ולשמור על נכסים.
באתרה מציינת החברה כי כאשר החברות המובילות בעולם רוצות לשפר את הביצועים העסקיים שלהן, להגביר את היעילות התפעולית שלהן, למנוע פשעים כלכליים, או לשפר את ביטחונן ובטיחותן, הן פונות לחברת נייס מערכות.
להגשת מועמדות לכל המשרות (ולמשרות נוספות) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לדף הדרושים של אתר
נייס מערכות בעמוד זה!
לחברת נייס מערכות דרוש\ה אנליסטי\ת משאבי אנוש – HR Operations Analyst
מיקום גיאוגרפי של המשרה: רעננה.
תיאור המשרה ותחומי האחריות:
- אחריות גלובלית כללית על מערכות מידע של משאבי אנוש, כולל Oracle ERP, SuccessFactors, HR ServiceNow וכו'.
- פעילויות משלב הגיוס עד פרישה\עזיבה.
- ניהול נתוני משאבי אנוש.
- ניהול הטבות לעובדים.
ניתוח משאבי אנוש:
- ניתוח מעמיק של ערכי משאבי אנוש באמצעות Excel, כלי מודיעין עסקי (BI) ומערכות ויישומים אחרים של משאבי אנוש, כמו גם זיהוי שורשם של הגורמים המשפיעים על הביצועים.
- להוביל את לוח המכוונים (BI Analytics) עבור כל המנהלים הבכירים.
פעילות משאבי אנוש ברמה היומיומית:
- לספק תשובות לשאלות העובדים.
- למסור דו"חות משאבי אנוש.
- לתמוך בתהליכי HR QBR (סקירות רבעוניות) ותהליכים גלובליים אחרים של משאבי אנוש, לרבות מעקב אחר מדדי משאבי אנוש, אחר התקדמות וניתוח מגמות עובדים, מתן תובנות, מעקב אחר התקדמות תהליכים, ופרסום דו"חות וניתוחם.
- יצירת מצגות אקזקיוטיביות תקופתיות, הצגתם ותקשורם של נתונים על בסיס קבוע לבעלי העניין המרכזיים.
- לספק תמיכת משאבי אנוש לפרויקטים ולתוכניות.
דרישות התפקיד:
- מיומנויות אנליטיות חזקות: יותר מ-2 שנות ניסיון ב- Analytics, עדיף בארגון גלובלי – חובה.
- מיומנות גבוהה ביישומי Microsoft Office, בעיקר Excel ו-PowerPoint – חובה.
- יכולת לנהל זמן, מחויבויות מרובות ופרויקטים מרובים, בו זמנית – חובה.
- הבנה של מערכות משאבי אנוש לרבות Oracle, SuccessFactors, Jobvite – יתרון מהותי.
- ניסיון בעבודה עם כלי BI – יתרון.
- יכולת גבוהה בפתרון בעיות באופן עצמאי.
- מוטיבציה עצמאית.
- מיומנויות תקשורת בינאישית חזקות.
- יכולת לעבוד בשיתוף פעולה, כמו גם באופן עצמאי, כולל יכולת מוכחת ליצירת שותפויות חזקות עם בעלי עניין מרכזיים (אנשי קשר בינלאומיים, עמיתים פנימיים ולקוחות).
- נכונות ויכולת לעבוד בסביבה מהירה.
- מיומנויות תקשורת מצוינות באנגלית ובעברית.
השכלה:
- תואר ראשון בכלכלה, סטטיסטיקה או SC בהנדסת תעשייה וניהול.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
ניתן להגיש מועמדות למשרה זו דרך דף החברה ב-GLASSDOOR !
לחברת נייס אקטימייז דרוש\ה רכז\ת גיוס
אופי המשרה: משרת סטודנט.
תיאור המשרה:
- להיות חלק מצוות הגיוס לחטיבת המו"פ של החברה.
- למלא תפקיד שמהווה חלק מרכזי של צוות משאבי האנוש.
- שותפות עם מנהלי היחידות ומנהלי הגיוס כדי לספק על האלמנטים הארגוניים של המטרות של נייס אקטימייז במציאת שחקני מפתח וגיוסם.
התפקיד מחייב:
- מיומנויות על.
- התלהבות מדבקת למשימות של אקטימייז.
- יכולת ביצוע מוכחת.
- מיומנויות ארגוניות מצטיינות.
- גמישות ויעילות לעבודה בסביבה מהירה.
תחומי האחריות במשרה:
- אחריות על תהליך הגיוס של אקטימייז.
- אחריות על תמיכה בגיוס מנהלים ומגייסים תוך תזמון הצרכים.
- תזמון מפגשי סטטוס.
- תזמון פגישות מקדימות.
- תזמון פגישות דיון.
- ותזמון ראיונות עם תפנית מהירה.
- תקשורת עם המועמדים באופן מקצועי, תוך עמידה בזמנים.
- אחריות להוות את הפנים של נייס אקטימייז לאורך כל חווית המועמד.
- אחריות על סורסינג של מועמדים בעת הצורך.
- אחריות על פרסום משרות פתוחות.
דרישות התפקיד ומיומנויות נדרשות:
- תשוקה לאנשים.
- יכולת ארגון טובה.
- התמצאות טובה בפרטים הקטנים.
- יחס חיובי והתלהבות.
- מיומנויות תקשורת יוצאת דופן.
- יוזמה.
ניתן להגיש מועמדות גם דרך דף החברה ב-GLASSDOOR !
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!
לחברת נייס אקטימייז דרוש\ה מומחה משאבי אנוש – HR Specialist
תיאור המשרה:
- אנחנו מחפשים מישהו\מישהי מיוחד\ת ומשוגע\ת כמונו שיצטרף\תצטרף אלינו בטווח המיידי.
- מומחה משאבי האנוש מדווח ל-HRBP ומנהל תוכניות ותהליכי משאבי אנוש במטרה לאפשר לארגון המו"פ הארגון לצמוח בסדרי גודל.
- על נושא\ת תפקיד זה מוטלת האחריות ליצירתה ושמירתה של חוויות העובדים כולל שימור עובדים, ניהול תוכניות, מערכות משאבי אנוש, תהליכים ותהליכי עבודה, תאימות ודיווח.
תחומי האחריות העיקריים במשרה:
- קשרי עובדים: עבודה עם עובדים ומנהלים ישירים בנושאים הקשורים ליחסי עובדים.
- אחריות על תהליכי הקליטה של עובדים חדשים – מקצה לקצה – ועל תהליכי העזיבה והפיטורים.
- אחריות על חוויית העובד – משלב הרעיון לשלב הביצוע.
- פיקוח על תקציבי ההכשרות ואחריות על ניהול ההכשרות.
- הענקת תמיכה בכל פעילויות הקשורות ל-OD, כגון Hackathons (מציאת אתר, תהליך היישום, ארגון האירוע וכו').
- ניתוח נתוני משאבי אנוש – תמיכה בהכנת QBR, עדכון ותחזוקה של מערכות משאבי אנוש.
- גיוס ושמירה על עבודת צוות ותיאום עם חברות השמה וחוזים.
- עדכון הרשומות באתר צד שלישי שלנו ב-Kosice.
דרישות התפקיד:
- שליטה על MS Office כולל PP, Excel, Outlook.
- ניסיון קודם והבנה חזקה של מדיניות ותהליכי משאבי אנוש.
- מיומנויות תקשורת מצוינות ובכתב ובעל פה וגישה ממוקדת לקוח.
- היכולת לעבוד בהצלחה בצורה עצמאית כמו גם עם אחרים ולהוביל על ידי דוגמה אישית.
ניתן להגיש מועמדות גם דרך דף החברה ב-Glassdoor
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!