לשירות התעסוקה דרוש/ה סגן/ית מנהל מחוז להשמה, אזור הקריות (חוצות המפרץ).
התפקיד כולל:
- אחריות על מערך ההשמה בלשכות, כולל אחריות על מתאמי ויועצי ההשמה ועל הכשרה מקצועית עבורם, כולל הכשרה תקופתית ושימור הידע.
- אחריות על תפעול יעיל של מערך ההשמה במחוז וקבלת ההזמנות ממעסיקים.
- אחריות על תפעול ותקצוב כלי עזר להשמה, כגון ועדות רפואיות, יעוץ פסיכולוגי ומבחנים.
- אחריות על ייזום הקמת תוכניות השמה אזוריות בדגש על אוכלוסיות ומגזרים ייחודיים ותפעולן.
- אחריות על קיום שיתופי פעולה עם גופים שונים העוסקים בתעסוקה, לרבות מוסדות מדינה, עיריות ומועצות מקומיות וגופי המגזר השלישי.
- אחריות מקצועית על מבחן תעסוקה וועדות ערר.
- קיום ביקורת ובקרה שוטפת ותקופתית על פעילות המחוז ולשכות התעסוקה בנושא ההשמה, כולל ניתוח נתונים וממצאים, הפקת לקחים והמלצות והוצאתן לפועל.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון (B.A).
- ניסיון של ארבע שנים בתחום רלוונטי, כולל ניסיון בניהול צוות עובדים.
- כושר ניהול ויכולת הנעת צוות עובדים.
- יחסי אנוש טובים ויכולת יצירת אווירה טובה במקום העבודה.
- יכולת חשיבה ברמה גבוהה.
- ניסיון בניהול השמה, קריירה או יעוץ ארגוני – יתרון.
- יכולת קבלת החלטות תוך יכולות ארגון ותיאום בין ממשקים רבים.
- יכולת עבודה עצמאית.
- יכולת עיבוד נתונים.
- בעל/ת יוזמה, חריצות ופתיחות.
- יכולות ביטוי גבוהות בכתב ובעל פה.
- שליטה במערכות מידע – חובה.
- ידע ושליטה בעברית ובאנגלית.
בנוסף דרוש/ה: סגן/ית מנהל מחוז למעסיקים
דרוש/ה סגן מנהל/ת מחוז למעסיקים באזור חדרה, לסמכות מקצועית בתחום המעסיקים. התפקיד כולל את תחומי האחריות הבאים:
- אחריות על מערך שירות מעסיקים בלשכת התעסוקה ותיאום בין הלשכות בתחום המעסיקים.
- הכנת תוכניות עבודה, כתיבת תהליכי עבודה ונהלים.
- עבודת שיווק מול מעסיקים והשתתפות בקביעת מדיניות פרסום ושיווק ובניית תוכניות שיווק, כולל בדיקת יעילות התוכניות.
- אחריות על מתן מענה ושירות למעסיקים באמצעות מעקב, בקרה והנחיית עובדי ההשמה בנושא תהליכי ההשמה תוך וידוא ואחריות על איוש המשרות.
- ניהול תיק לקוח – מעסיקים אסטרטגיים וארציים.
- אחריות על הכשרה מקצועית של העובדים מול המעסיקים.
- אחריות על קשר שוטף מול מרכז שירות הלקוחות למעסיקים.
- פיתוח תהליכים לשיפור ביצועים במערך השיווק מול מעסיקים.
- פיתוח וניהול קשים עם גופים ארגוניים בשטח המחוז לסיוע בעמידת תוכניות השיווק.
- אחריות על פתרונות למעסיקים כגון הכשרות לעובדים במפעל וכיו"ב.
- למידת שוק העבודה בישראל ובעולם תוך יישום מסקנות לפעילות שיווק מול מעסיקים.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון (B.A).
- ניסיון של ארבע שנים בתחום רלוונטי.
- ניסיון בעבודה מול מעסיקים הובלת שיווק פרויקטים – יתרון.
- יכולות ניהול צוות והנעת עובדים.
- יחסי אנוש טובים ויכולת יצירת אווירה טובה במקום העבודה.
- יכולות חשיבה גבוהות.
- יכולת קבלת החלטות תוך תיאום בין מערכות שונות בארגון.
- יכולת עבודה עצמאית.
- יוזמה, חריצות ופתיחות.
- יכולת עיבוד נתונים ושימוש בהם.
- יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
- יכולת ניהול משא ומתן וניהול תקשורת בין אישית גבוהה.
- התמצאות בחוקי ובנהלי העבודה של שירות התעסוקה.
- נדרשת שליטה במערכות מידע.
- ידיעת השפה האנגלית ושליטה – חובה.
להגשת מועמדות לתפקידים יש לצרף תעודות ומסמכים המעידים על השכלה וניסיון, בצרוף טופס בקשה למשרה פנויה (לחצו כאן).
את המסמכים יש לשלוח למייל: jobs@ies.gov.il
או לכתובת: שירות התעסוקה, אגף משאבי אנוש, ת.ד. 3777 ירושלים 91036