ענקית הדיגיטל הבינלאומית ג'נרל אלקטריק נוסדה בניו יורק, בשנת 1879 כיצרנית של מכשירי חשמל. החברה הוקמה על ידי אליהו תומסון ואדווין יוסטון, ונקראה: תומסון-יוסטון.
בשנת 1892 רכשה ג'נרל אלקטריק את החברה המתחרה שהיתה שייכת לתומאס אדיסון, אותה יסד ב-1890 בניו ג'רזי. בשנת 1919 הקימה ג'נרל אלקטריק את ענקית התקשורת האמריקאית AT&T.
בעשורים הראשונים לקיומה עסקה החברה בפיתוח מכשירי חשמל, והחל משנות ה-50 עד שנת 1970 נחשבה לאחת מענקיות המחשבים בארה"ב. בשנת 1970 מכרה ג'נרל אלקטריק את חטיבת המחשבים שלה לענקית האמריקאית האניוול.
בישראל יש לג'נרל אלקטריק פעילות נרחבת בתל אביב, בהרצליה (מרכז פיתוח), בחיפה, בטירת הכרמל, וברחובות.
החברה פועלת בישראל בתחומים הבאים: פיתוח וייצור מצלמות גרעיניות, הדמיית תהודה מגנטית והרפואה הגרעינית (CT) ואולטרה-סאונד. וב-2011 רכשה מאורבוטק את חטיבת הרפואה הגרעינית שלה.
להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לאתר ג'נרל אלקטריק בקישור זה!
לגנרל אלקטריק ישראל דרוש\ה Associate HR Specialist – HR Operations Service Delivery
תחום השתייכות בחברה:
תהליכים גלובליים של GE
תיאור המשרה:
- אחריות על הבטחת הסטנדרטים ברמה היומית לאספקת השירות.
- אחריות על ביצוע משימות שונות בשגרת משאבי אנוש.
- פיתוח ידע בסיסי של מערכות משאבי אנוש ותהליכים לביצוע העבודה.
- זיהוי ופתרון של בעיות תפעוליות, ושיפורים בתהליך התמיכה במסגרת הגדרת העבודה.
- זהו תפקיד זמני לתקופה של תשעה חודשים.
פעולות חיוניות במסגרת התפקיד:
- הקפדה על קיומו של תקן יומי למתן שירות תוך כדי ביצוע עיבוד וטרנסאקציות בשגרת העבודה.
- ביצוע של נוהלי ההפעלה הרגילים עבור תהליכים שהוקצו.
- הענקת מענה לשאלות ו\או בקשות משותפי משאבי אנוש, מעובדים ומבעלי עניין אחרים.
- אספקת שירות לקוחות ברמה הטובה ביותר.
- לספק תמיכה ייעודית למגוון לקוחות משאבי האנוש, תוך דגש ספציפי על טראנסאקציות משאבי אנוש, תחזוקת נתונים, דיווח, קליטת עובדים חדשים, ועוד.
- שמירה על סטנדרטים גבוהים של דיוק, עיתוי ואיכות נתונים כדי להבטיח עמידה בדרישות החוק הרלוונטיות של מדיניות ג'נרל אלקטריק.
- להוות ממשק בין צוות משאבי האנוש המקומי לבין צוותי תמיכה אחרים לפי הצורך.
- לספק תמיכה מבצעית אד הוק לתהליך שהוקצה.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון מאוניברסיטה או מכללה מוסמכת בתחום הקשור, או בוגר\ת תיכון \ GED או מוסד שווה ערך, עם לפחות ארבע שנות ניסיון עבודה רלוונטי.
- אנגלית טובה.
- מיומנות בעבודה עם Microsoft Office Suite – Word, Excel.
- ניסיון בתהליכי משאבי אנוש או שכר והטבות: עדיפות.
- מיומנויות בינאישיות מוצקות; ויכולת לעבוד ביעילות בסביבה מבוססת צוות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.