חברת קלצ'ר טריפ (Culture Trip) היא חברת סטארט-אפ כלל עולמית הפועלת בתחומי התיירות, המדיה והבידור. החברה כותבת באתרה כי "אנו יוצרים סיפורים שחושפים את הייחוד והמיוחד במקום, באנשים ובתרבות של המקום".
לחברה יש צוותים יצירתיים שהם עובדי הארגון, והם פועלים כחלק מרשת עולמית הכוללת יותר מ-300 יוצרים עצמאיים המפיקים מאמרים, קטעי וידאו, צילום, איור ואנימציה.
מתוך רק כתריסר עובדים בסוף שנת 2016, התרחבה החברה ליותר מ-250 מועסקים. קבוצה מגוונת זו של מהנדסי תוכנה, מעצבי מוצר, מדעני נתונים, מומחי עריכה ויוצרי תוכן, פועלים ממשרדי החברה בלונדון, ניו יורק ותל אביב.
עובדי החברה הם בוגרים של חברות דוגמת גוגל, פייסבוק, אקספדיה, Lonely Planet, Spotify, בלומברג, Viacom, TripAdvisor ולאחרונה הצטרפו גם עובדי BBC.
באחרונה קיבלה החברה השקעה בסכום של כ-80 מיליון דולר, דבר שמאיץ עוד יותר את צמיחתה המהירה. מספר ה"יוניקים החודשיים" של אתר החברה (מבקרים ייחודיים חודשיים) לאתר זינק מכארבעה מיליון לכמעט 20 מיליון, והוא חוצה פלטפורמות.
החברה צמחה מכמיליון דולר לכשבעה מיליון דולר. ההכנסות כתוצאה ממספר הורדות האפליקציה של החברה זינקו מכ-50 אלף לכשני מיליון דולר. סרטוני המסעות התרבותיים של החברה נצפו יותר משני מיליארד פעמים.
כל העובדים בחברה מונעים על ידי חזון משותף: לעורר אנשים לחצות את הגבולות התרבותיים שלהם ולהתחבר עם העולם הסובב אותם. מטרת החברה היא להביא את העולם לכולנו, ובכך לקרב את כולם.
ניתן להגיש מועמדות למשרה דרך דף החברה ב-GLASSDOOR !
ל- Culture Trip דרוש\ה מנהל\ת משאבי אנוש.
מיקום גיאוגרפי של המשרה: תל אביב.
מטה החברה: לונדון, בריטניה.
מספר עובדים: יותר מ–250 איש.
שנת הקמה: 2011.
תיאור המשרה:
- אנחנו מחפשים מנהל\ת משאבי אנוש אשר משגשג\ת בסביבה מהירה והוא\היא בעל\ת להט שמאפיין אנשים יוצאי דופן בד בבד עם יכולות בתחום תשתיות משאבי אנוש ותהליכי משאבי אנוש.
- בעל\ת התפקיד יהיה\תהיה גם מאמן\ת למנהלים בישראל ויהווה\תהווה את נקודת המגע בין העובדים להנהלה דרך כל מחזור החיים שלהם בארגון ובמסע התרבות.
- התמקדות בקידום והפעלה של פתרונות משאבי אנוש המתאימים לשוק הישראלי, תוך שלוקחים בחשבון שרבים מהפתרונות שלנו עבור אנשים מהווים greenfield.
- לשחק תפקיד פעיל המייצג את הצרכים של העובדים בישראל.
- להוות כוח חיובי תוך התחשבות ושיתוף פעולה.
- מעל לכל, להיות רחומ\ה ולהתמקד בסיוע לכולם לחוות את התרבות הארגונית ואת מה שמיוחד בחברה ובטיולי תרבות.
- בהמשך הדרך – בנוסף לאחריות על משאבי אנוש בישראל, גם אחריות על פעילות משאבי אנוש הגלובלית בניו יורק ובלונדון.
תחומי אחריות עיקריים:
- לוודא שלעובדים בתל אביב יש חווית עובדים איכותית.
- לוודא התאמה לתרבות החברה בעולם.
- עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם בעלי תפקידים משפטיים, כלכליים, ואנשי פיתוח, מאמנים, ובעלי תפקידים שמפתחים את המנהלים והעובדים בקאלצ'ר טריפ, באמצעות הבנה של מה מניע את העובדים, את המנהלים את היחסים השוטפים עם צוותים ומנהלים.
- יצירה, תחזוקה והטמעת תהליכים ומדיניות התורמים לשיפור מתמיד בכל מערכות משאבי האנוש ונהלי הארגון.
- הפקת דו"חות ואספקת מדדים ברורים ומשמעותיים בנושא ההון האנושי לרבות כישורים, מעורבות, פיתוח ומניעת שחיקה.
- אחריות ניהול מחזור חיי העובד, באופן שמבטיח חוויית עובד נהדרת מקליטת העובד ועד סיום העסקתו, לרבות יצירת חוזים, בדיקת הסמכות, אינדוקציות, תלונות, דיסציפלינות וכו.
- לוודא שהנתונים של מערכת משאבי אנוש מעודכנים, מדויקים ועומדים בכל חקיקת דיני עבודה בכל עת.
- לסקור ולתחזק את המדריך למשתמש ואת המדיניות בהתאם לסטנדרטים, לערכים ולכללים הקיימים של החברה.
- אחריות על כל היתרונות המקומיים, כולל תקשורת, סקירה וחידוש שנתי.
- פיקוח על ניהול השכר החודשי של עובדי החברה בתל אביב.
- אחריות על תאימות הטבות במועד יחד עם סקירה ויישום של שיפורים בתהליך.
- אחריות על ניהול מערכת ניהול הביצועים של Trip Culture, כולל ביקורות על תנאי, סקירות ביצועים שנתיות, סקירות שכר שנתיות, תוכניות לשיפור ביצועים, פגישות משמעת ותלונות, עבור עובדי החברה בתל אביב.
- אחריות על מדריך הנתונים מונחה ההחלטות, קבלה ויישום של פתרונות פרואקטיביים.
- אחריות על שמירת הערכים של קאלצ'ר טריפ.
תפקידים משותפים פונקציונליים:
- לפתח הבנה מוצקה של תחום העיסוק של מנהל\ת משאבי האנוש כדי לזהות נקודות חוזק, נקודות תורפה, אתגרים והזדמנויות הן מנקודת מבט מסחרית והן מנקודת המבט של העובדים.
- לפתח ולתחזק שותפויות חזקות ואמינות עם מנהלים ועם מנהלים פונקציונליים חוצי מיקומים גיאוגרפים.
- לספק אתגר בונה ולפעול כיועץ ומאמן.
- להשתמש בנתונים ובתובנות לגבי המלצות אסטרטגיות ופעולות, ולתרגמם לתחום המעשה.
- לפתח הבנה עמוקה של הצוות, של שיטות עבודה והמדיניות, וליישם אותם ביעילות עבור קבוצת האנשים הרלוונטיים.
- לפעול בביטחון בתרבות ארגונים של ביצועים גבוהים.
- להטמיע אמון בכל מי שאת\ה באינטראקציה איתו\איתה.
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד!