חברת ARRIS היא חברה חדשנית בתחום ה-IP, וידאו וטכנולוגיית פס רחב. החברה מבצעת שיתופי פעולה עם ספקי שירות ותוכן מובילים, ליצירת פתרונות בידור ותקשורת מותאמים אישית ובמכשירים ניידים.
החברה מציעה כרגע הזדמנות פז באתר החברה בנתניה. ARRIS מחפשת אנשים לתפקידי משאבי אנוש עצמאיים, האחראיים על תחום משאבי האנוש הכולל כ-70 עובדים. התפקיד מתבצע תוך שיתוף פעולה עם צוות משאבי אנוש המורחב של EMEA, בנוסף לניהול מקומי.
להגשת מועמדות לכל המשרות (ולמשרות נוספות) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לדף הדרושים של
אתר ARRIS בעמוד זה!
ניתן להגיש מועמדות גם דרך העמוד של ARRIS בלינקדאין
לחברת ARRIS ישראל דרוש\ה מנהל\ת משאבי אנוש
תיאור התפקיד:
- אחריות על תפקידי מחלקת משאבי האנוש במשרדי ARRIS ישראל.
- אספקת שירות משאבי אנוש יעיל ואפקטיבי לתמיכה במנהלים ובעובדים.
- ניהול כל פעילות משאבי האנוש המקומית.
- לוודא שמדיניות משאבי אנוש ונהלי משאבי אנוש מעודכנים ביעילות עבור עובדים ומנהלים במדינה הרלוונטית.
- להבטיח כי החברה עומדת בכל ההיבטים של חקיקת תעסוקה עבור האזור הרלוונטי.
- לספק תמיכה בנושאי מדיניות ונהלי משאבי אנוש.
- להדריך, לייעץ ולתמוך במנהלים לגבי מדיניות ותהליכי משאבי אנוש.
- להדריך מנהלים וליעץ להם בנושאים משמעתיים ובכל הקשור לתלונות עובדים, במטרה למצוא פתרון.
- לספק תמיכה למנהלים ישירים בנוגע לסוגיות של ביצועים ויכולות.
- ניהול היעדרויות: ניהול מעקב ונקיטת פעולה מתאימה בנוגע לימי מחלה בטווח הקצר והארוך.
- ניהול משאבי אנוש ברמה היומיומית עבור המשרד הישראלי: מדובר בעבודה עם צוות הניהול המרכזי של ARRIS HR.
- יש לוודא שהמידע נרשם ומאוחסן כראוי ובהתאם לדרישות הרגולציה.
- עבודה כחלק מצוות משאבי אנוש העולמי.
- שיתוף פעולה עם עמיתים בנושאי משאבי אנוש במטרה להטמיע בכל אתר של החברה את יוזמות משאבי האנוש של החברה, כולל הפעלת הדרכות ויוזמות התפתחות בכל אתר של החברה.
- להיות המקשר\ת מול צוותי המשכורות והפיננסים כדי להבטיח פעולה חלקה של כל הקשור לפעילות שכר, וכמו כן, להעניק סיוע בכל הנוגע לשאילתות של עובדים בנוגע למשכורות.
- לספק לצוות השכר תובנות לגבי המשכורות, ולסייע למחלקה הכלכלית בכל הנוגע לשאלות של עובדם, על פי הצורך.
- להוות מקשר\ת מול צוות חבילות התגמול וההטבות כדי להבטיח שמערכת הטבות מנוהלת היטב, וכמו כן לסייע במענה על שאילתות לגבי ההטבות, מצד עובדים בכל מקום בו הם ממוקמים.
- עבודה מול מנהלי רכישת הכישרונות בנוגע לגיוס עובדים מקומי, תוך הצמדות לחקיקה המקומית.
- להשתתף בתהליך הראיונות ולנהל את חידוש אישורים מתאימים לעובדים על פי המדינה בה הם עובדים.
- לנהל את מערכת הזמנת החופשות, ולוודא שכל העובדים אכן משתמשים במערכת.
- לוודא שהאתר של 'בריאות ובטיחות' עומד בדרישות, ומספק לעובדים תמיכה בנושאים אלה, כמו גם שירותים ומתקנים מתאימים.
היקף משרה:
- משרה מלאה וקבועה.
- דיווח למנהל הממוקם בבריטניה.
מיקום ראשי של החברה:
איזור EMEA, ישראל, תל אביב.
נסיעות (לחו"ל):
כ-25% מהזמן.
ניסיון נדרש:
- HR Generalist מנוסה, כולל ניסיון בתיאום משימות משאבי אנוש בארגונים.
- ידע רב במדיניות משאבי אנוש ובחקיקת תעסוקה.
- ניסיון בהתמודדות מול מצבים של יחסי עובד, כולל משמעת, יכולות, תלונות ויתירות.
- תיאום יוזמות מקומיות.
- ניסיון בניהול מידע על העובד: להבטיח שכל תיעוד נשמר ומתעדכן, מאובטח ומאורגן.
- ידע טוב בכל הנוגע למוצרי MS Office.
- ניסיון בהפעלת תוכנת משאבי אנוש: יתרון.